1401-02-22 20:00
743
0
79970
کالاهای مشمول گرانی به قیمت قبل در گلستان عرضه می‌شود؛

همراهی مردم با دولت در جراحی بزرگ اقتصادی/ عرضه کالاهای اساسی در گلستان عادی است+فیلم

دولت در حال جراحی بزرگ اقتصادی در کشور است در این میان همراهی مردم با دولت دیدنی و ستودنی است، چیزی که معاندان نظام اسلامی را برآشفته کرده تا برای غیرعادی نشان دادن شرایط استانها به دروغ و انتشار اخبار کذب متوسل شوند، نکته قابل توجه آنکه شماری از کالاهای مشمول گرانی به قیمت قبل در استان گلستان عرضه می‌شود.

به گزارش گلستان ما، ترفند و توطئه دشمن همواره ماهی گرفتن از آب گل آلود است، تا شنیدند قرار است دولت با جراحی بزرگ اقتصادی دست رانت‎خوران و چپاول‌گران را قطع و کوتاه کند بیکار ننشستند، برنامه ریختند تا نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند، اما این بار هم تیرشان به سنگ خورد و چهره کریه و ضدمردمی‌شان بر همگان آشکار گشت. شب گذشته که از طریق صدا و سیما خبر برداشت یارانه‌های جدید معیشتی اعلام شد و به دنبال آن اقلامی که مشمول افزایش قیمت در پی حذف ارز رانتی شدند گوش به گوش چرخید، مردم برای خرید مایحتاج‌شان به فروشگاه‌های بزرگ مراجعه کردند.

از امروز صبح هم فروشگاه‌های بزرگ شهر که کالاهای مختلف را به قیمت کمی پایینتر از سوپرمارکتها به فروش میرسانند محل مراجعه بسیاری از مشتریان برای خرید مرغ و روغن و ... بود، گرچه صف های طولانی برای خرید شکل گرفت اما تنش و التهابی در بازار نبود، نکته جالب توجه ماجرا هم عرضه اقلام کالاهایی که مشمول افزایش قیمت شده بودند اما با قیمت خرید قدیم به مردم عرضه می‌شدند خودنمایی می‌کرد و حکایت از آن داشت مردم هوای یکدیگر را دارند و در این جراحی بزرگ اقتصادی با دولت همراهی می کنند تا شرایط به زودی به نفع مردم رقم بخورد.

گزارش‌های میدانی خبرنگاران گلستان ما در سطح بازار نشان می‌دهد همه چیز به روال عادی خود جریان دارد، دروغ‌پراکنی‌های معاندان نظام اسلامی نمی‌تواند اتحاد و وحدت را در پایتخت اقوام خدشه‌دار کند و مردم همراهی کامل با اجرای

رزمایش سراسری نظارت در بازار گلستان کلید خورد

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از اجرای رزمایش سراسری نظارت در بازار استان خبر داد و گفت: ماموران بازرسی سازمان صمت، بازرسی اصناف و همیاران بسیج و تعزیرات حکومتی برای ایجاد آرامش کامل به رصد بازار می‌پردازند.

درویشعلی حسن‌‍زاده؛ اجرای رزمایش تشدید نظارت بر بازار را موفق ارزیابی کرد و افزود: همزمان با مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها 4 قلم کالای اساسی مشمول افزایش قیمت شدند.

وی با تاکید بر اینکه با احتکارکنندگان کالا بدون هیچ اغماضی برخورد می‌شود، گفت: هر گونه کم فروشی، احتکار و گرانفروشی با برخورد قاطع گشت‌های نظارتی همراه خواهد بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه اختیارات ویژه ای به تعزیرات برای برخورد با متخلفان داده شده است، افزود: در شرایطی که همه باید به دولت کمک کنیم تا آرامش در بازار وجود داشته باشد و مردم با خیال راحت کالای موردنیاز خود را خریداری کنند با کسانی که این نظم را بخواهند برهم بزنند برخورد می‌شود.

برزعلی: قیمت مرغ و تخم مرغ در گلستان پایین تر از مصوب کشوری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان نیز در گفتگو با خبرنگار گلستان ما به مردم اطمینان داد مرغ و تخم مرغ به اندازی کافی در استان تامین شده است و مردم از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

محمد برزعلی با تاکید بر اینکه قیمت مرغ و تخم مرغ در گلستان پایین تر از مصوب کشوری است، ابراز کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم، حداکثر ۴۵ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ هم حداکثر ٣١ هزار تومان برای مصرف کنندگان در استان عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در تامین مرغ استان گلستان هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: میزان تولید مرغ در استان مازاد است و حتی این استان تامین کننده بخشی از مرغ استان های دیگر کشور نیز به شمار می رود.

برزعلی از تشدید نظارت بر بازار استان در راستای تنظیم بازار خبر داد و از مردم خواست در صورت بروز تخلف موارد را از طریق شماره 135 به مسئولان اطلاع دهند.

به گفته وی؛ مصرف روزانه مرغ در استان گلستان حداکثر  ۱۱۰ تن برآورد می‌شود که برای تامین نیاز امروز ۱۴۰ تن مرغ روانه بازار شد.

رصد بازار و مشاهدات عینی خبرنگاران گلستان ما نیز حکایت از آن دارد که شرایط باثبات و عادی در استان گلستان در عرضه کالاهای اساسی به وضوح به چشم می‌خورد و هیچ گونه تنش و التهابی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.