1401-09-07 14:51
575
0
82435
معاون استاندار گلستان:

کمیته انضباطی با برهم زنندگان نظم دانشگاه فعال شود/ کرسی‌های آزاد اندیشی محل تبیین گفتمان انقلاب و نقدپذیری دانشجو

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کمیته انضباطی و سازو کار برخورد دانشگاه باید برای برخورد با برهم‌زنندگان نظم دانشگاه‌ها فعال شود.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز در جلسه کمیته دانشجویی شورای تامین استان اظهارکرد: مدیریت جهادی و انقلابی که در دولت مردمی بر آن تاکید می‌شود، بار معنایی بزرگی دارند که باید در رفتار مدیریتی‌مان ظهور و بروز داشته باشد ، نباید فقط در لفظ باشد.

ویرافزود: تجربه نشان داده است هرگاه مدیریت انقلابی ، جهادی و دلسوز وارد شده است مشکلی نداشته‌ایم و پیشرفت کرده‌ایم و این را در دانشگاه‌ها نیز می‌توان دید.

معاون استاندار گلستان گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، معرفتی که از دیرباز از خواسته‌های مقام معظم رهبری بوده است و از مصوبات شورای تامین نیز هست ، باید در دانشگاه‌ها اجرایی شود، نباید مسئولان دانشگاه به بهانه‌های مختلف از آن سرباز بزنند.

مهاجر افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی می‌تواند محلی برای تبیین گفتمان انقلاب و محلی برای بیان روشن، صریح ، آشکار و البته همراه با صداقت و نقدپذیری دانشجو باشد.

وی گفت: قدرت رسانه‌ای دشمن، کشوری سلطنتی و دیکتاتوری مانند انگلیس را که در سرود ملی خود در چهاربند از شش بند آن دعا برای پادشاهی آن کشور است را مهد دموکراسی معرفی می‌کند و ایران اسلامی را که مصداق‌های بسیار فراوان از مردم سالاری دارد را دیکتاتوری می خواند، این نیاز به تبیین دارد و این می‌تواند در کرسی‌های آزاداندیشی حاصل شود. مطمئنا جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها راه نجات کشور است.

مهاجر بیان کرد: کمیته انضباطی و سازو کار برخورد دانشگاه باید برای برخورد با برهم‌زنندگان نظم دانشگاه‌ها فعال شود.

به گفته؛مطمئنا مختل کردن، به هم زدن نظم و به حاشیه راندن دانشگاه از طرق مختلف با استفاده از دانشجونماها و فریب خوردگان از اهداف دشمن است که باید هوشیار باشید.

انتهای پیام 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.