1401-11-09 21:05
406
0
83259
فرماندار کلاله خبر داد:

اهتمام ویژه‌ دولت برای محرومیت‌زدایی از کلاله

فرماندار کلاله گفت: افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۲۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۲۷ میلیارد و ۷۰۷میلیون تومان در دهه فجر امسال بخشی از نگاه ویژه دولت به کلاله است.

به گزارش گلستان ما؛ فرماندار کلاله در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی ۲۵۴ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۲۷ میلیاردو ۷۰۷ میلیون تومان در دهه فجر امسال بخشی از نگاه ویژه دولت به کلاله است.

فرهاد شیبک با اشاره به پروژه های دهه فجر کلاله افزود: از مجموع طرح‌های این ایام ۱۳۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۹۵ میلیارد تومان و ۱۲۲ پروژه اقتصادی و تولیدی با هزینه ۱۳۲ میلیارد و ۷۰۷ میلیون تومان است.

شیبک بیان کرد: با افتتاح طرح های دهه فجر امسال کلاله که توسط ۱۹ دستگاه اجرایی شهرستان و نیز بخش خصوصی انجام شده، برای ۲۸۳ نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال همچینن عملیات اجرایی لاین دوم پل ورودی شهر کلاله که از مطالبات دیرینه مردم این شهرستان است، با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

فرماندار کلاله ادامه داد: علاوه بر پروژه های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر کلاله، دولت و قرارگاه خاتم الانبیا هم طرح آبرسانی به ۹ روستای این شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دست اقدام دارد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.