1402-11-01 12:59
224
0
88459
مدیرکل کمیته امداد گلستان خبر داد:

تحقق 1.5 برابری تعهد اشتغال در گلستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: تاکنون ۶ هزار و ۳۰۰ شغل معادل ۱.۵ برابر تعهد اشتغال پایدار برای مددجویان استان ایجاد شد.

به گزارش «گلستان ما»، عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: هزار و ۲۰۰ پرونده متقاضیان ایجاد فرصت شغلی در حوزه‌هایی از جمله کشاورزی، خدماتی، دانش‌بنیان و صنایع‌دستی به ارزش ۲۰ هزار میلیارد ریال آماده ارائه به بانک‌ها است.

 وی در خصوص استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ در راستای ایجاد فرصت شغلی برای جامعه هدف افزود: ۱۱ هزار و ۲۸۸ میلیارد ریال اعتبار از این ابلاغ شده که تاکنون پنج هزار و ۲۳۵ میلیارد ریال آن جذب شده است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گلستان نیز گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی توسط این نهاد با کار کارشناسی و متناسب با نیازهای منطقه در بخش‌های کشاورزی، خدماتی، صنایع‌دستی و فرش دستباف انجام می‌شود.

 مهدی نظری یادآور شد: این نهاد شناسایی مددجویان واجد شرایط، آموزش و مهارت، بازاریابی و نظارت و بازبینی برای طرح‌های اشتغال‌زا را به مدت پنج سال در دستور کار دارد.

 به گفته وی بر اساس برآورد صورت‌گرفته ۳۶ هزار مستعد ایجاد فرصت شغلی تحت پوشش این نهاد در استان شناسایی شدند که برای آنان خدمات و شرایط ایجاد فرصت شغلی فراهم خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.