1403-04-19 11:11
352
0
90642
مدیرکل امور مالیاتی گلستان:

ارائه اظهارنامه مالیاتی تا 15 مرداد تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی گلستان از تمدید زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی تا ۱۵ مردادماه امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار سرویس پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» و به نقل از صداوسیمای گلستان؛ قربان حاجی‌مشهدی خرداد و تیرماه هر سال را زمان تسلیم اظهارنامه مالیاتی بیان کرد و گفت: باتوجه‌به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، موعد تسلیم اظهارنامه مشاغل که تا پایان خردادماه بود تا ۱۵ مردادماه تمدید شد.

وی گفت: موعد تسلیم اظهارنامه اشخاص حقوقی و شرکت‌ها نیز تا پایان تیرماه است، همچنین افرادی که املاک تجاری خود را اجاره می‌دهند تا پایان تیرماه برای تسلیم اظهارنامه مالیات بر اجاره املاک تجاری فرصت دارند.

او اضافه کرد: تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی مشاغل، اشخاص حقوقی و شرکت‌ها و مالیات بر اجاره املاک تجاری به‌صورت سالانه انجام می‌شود؛ اما تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش‌افزوده به‌صورت فصلی اتفاق می‌افتد و مودیان مکلف‌اند در پایان هر فصل اظهارنامه مالیاتی خود را تحویل سازمان امور مالیاتی دهند.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه پارسال حدود ۳۲ هزار میلیارد ریال مالیات از مردم گلستان وصول و صرف هزینه‌های جاری استان شد، افزود: همچنین ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان واریز شده است.

حاجی‌مشهدی تأکید کرد: هزینه پروژه‌های عمرانی از محل مالیات بر ارزش‌افزوده پرداخت شده که ما این مبلغ را ماهانه از مودیان دریافت کردیم و ماهانه به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان واریز شده است.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی گلستان؛ پارسال ۱۲۰ هزار مودی مالیاتی در استان گلستان اظهارنامه مالیاتی خود را تحویل دادند و امور مالیاتی استان ۸۵ درصد اظهارنامه‌های مالیاتی را پذیرفته است.
 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.