1399-12-13 13:04
686
0
73512
رئیس امور اصناف صمت گلستان:

جشنواره بهاره مجازی در گلستان آغاز به کار کرد

رئیس اداره امور اصناف و تشکل های سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان از آغاز به کار جشنواره مجازی بهاره ۱۴۰۰ در استان خبرداد.

به گزارش گلستان ما؛ احمد وطنی امروز درگفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: باعنایت به مشکلات و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا و ممنوعیت برگزاری جشنواره فروش بهاره در سراسر استان گلستان و همچنین پیرو مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا، سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، مرکز امور اصناف و بازرگانان، اتاق اصناف گلستان و اداره‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر استان اقدام به برگزاری «جشنواره مجازی نوروز ۱۴۰۰» کرده است.

وی افزود: این جشنواره از طریق  سامانه (ای-صنوف) به نشانی e-sonoof.ir به منظور ایجاد امکان فروش اینترنتی علاوه بر فروش فیزیکی، برای واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب ایجادشده است.

رئیس اداره امور اصناف وتشکل ها سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان تصریح کرد: در سامانه مذکور به منظور تسهیل و تسریع اتصال واحدهای صنفی به فروشگاه‌های اینترنتی دارای سکوی فروش، علاوه بر امکان مقایسه و انتخاب سکوهای برتر اینترنتی جهت عرضه کالا، مزایا و تسهیلات متعددی توسط فروشگاه‌های اینترنتی از جمله ایجاد صفحه ویژه جشنواره، تخفیف در کمیسیون عرضه اینترنتی کالا (۲۰ تا ۵۰ درصد)، دو حمل رایگان برای هر واحد صنفی جدید و غیره در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره امور اصناف وتشکل ها سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: ثبت‌نام در سامانه مذکور برای واحدهای صنفی دارای پروانه کسب براساس کد ملی و شناسه صنفی و به صورت رایگان است و پس از ثبت‌نام، برای هر یک از واحدهای صنفی صفحه اختصاصی ذیل دامنه به منظور تبلیغ و معرفی واحد صنفی جهت فروش غیرحضوری (تلفنی یا اینترنتی) ایجاد می‌شود.

وی گفت: همچنین کارتابل ویژه‌ای هم به منظور اعمال نظارت بر واحدهای صنفی عضو، در اختیار هر اتحادیه قرار می‌گیرد که علاوه بر تأیید واحدهای صنفی ذیربط، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، امکان غیرفعال کردن واحد صنفی متخلف در سامانه مذکور پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.