1400-09-11 16:21
959
0
77354
با حضور معاون سازمان تعزیرات:

حسام مدیرکل تعزیرات گلستان شد/ لزوم همکاری دستگاه های اجرایی برای کنترل تورم کاذب

با حضور معاون سازمان تعزیرات، حسام مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی استان گلستان شد.

به گزارش گلستان ما، حسین نجف زاده ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان اظهار کرد:  بنده ۱۸ ماه در گلستان مسوولیت داشتم و اقرار می کنم یکی از بهترین دوره های خدمتی بنده بود.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی با بیان اینکه جا داشت در طول مدت زحمات بیشتری را می کشیدم، خاطرنشان کرد:  امروز در گلستان تعزیرات حکومتی دستگاه اجرایی منفعل محسوب نمی شود و با تعاملات در کارگروه تنظیم بازار، قرارگاه ۱۷ربیع در کنار همه قرار گرفته است.

وی با اشاره به نقش آفرینی تعزیرات حکومتی در همه تصمیم های اقتصادی و بازار استان افزود: تلاش بر این بود کیفیت نظارت بر فعالیت های اقتصادی از طریق برگزاری برنامه های مشترک نقش خود را ایجاد کند.

نجف زاده عنوان کرد: امروز فاصله ای بین مردم و تعزیرات گلستان نیست و مرجع نظام خواهی و به عنوان مدعی العموم تخلفات اقتصادی در کنار مردم قرار گرفته است.

مدیرکل سابق تعزیرات حکومتی تصریح کرد:  شماره ۱۳۵را برای اولین بار در کشور ایجاد کردیم و زمان رسیدگی پرونده در تعزیرات کمتر از متوسط در سطح کشور شده است.

وی گفت: دوستان در اصناف متوجه شدند تعزیرات در کنار واحد‌های تولیدی است و تلاش بر این شد با حذف افراد متخلف مانع زایی در مسیر تولید کنیم.


رییس کل دادگستری گلستان نیز در این جلسه ابراز کرد: سازمان تعزیرات حکومتی یکی از اعضای شورای قضایی استان است به همین جهت همکاری دادستان ها و کمیته نظارت بر کالای اساسی است که در کنار تعزیرات می تواند موثر باشد.

حیدر آسیابی خاطرنشان کرد: اگر دستگاه های دولتی که در امر تولید کالا نقش آفرین هستند می توانند در امر کنترل موفق باشند که در کنترل گران های کاذب که منشا سودجویی دارد تاثیر بسزایی دارد.

رییس شورای قضایی گلستان گفت: گاهی اقدامات برای کنترل قیمت در یک استان می تواند در سطح کشور تاثیر گذار باشد برای مثال کنترل قیمت اقلام پروتئینی در گلستان می تواند در کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.