1399-06-19 13:21
1135
0
70277
رییس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور مطرح کرد :

راه اندازی ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور/ بسیج اصناف در دوران کرونا ۱۷ هزار شغل ایجاد کرده است

غلامرضا حسن پور گفت: با اقدامات ضد کرونایی سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی تاکنون ۱۷ هزار شغل ایجاد کرده و شرایط به گونه رقم زدیم که اکنون به راحتی میتوانیم ماسک صادر کنیم.

به گزارش گلستان ما، نشست تخصصی بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان  با حضور سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا ، غلامرضا حسن پور ؛ رییس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور و جمعی از مدیران و مسئولان استان با رویکرد حل مسئله در چالش های اقتصادی استان در جهت بهبود وضعیت معیشتی برگزار شد.

غلامرضا حسن پور در این نشست اظهار کرد: امسال ۲۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح کشور با تعامل و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) راه اندازی کردیم و راهبرد اصلی ما در مراکز نیکو کاری ایجاد اشتغال است.

 

وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که انجام دادیم شکل دهی اردو های جهادی به صورت تخصصی است تا اصناف متخصص ما خدمت رسان مردم باشند.

حسن پور ادامه داد: متولی بازرسی بر شرایط فعلی بازار ادارات صنعت، معدت و تجارت اند و ما در بسیاری از موارذ نیروی انسانی آن را تامین میکنیم.

رییس سازمان بسیج اصناف با اشاره به این که اصناف در کرونا واقعا خوش درخشید و ما هیچ یک از صحنه هایی که در دوران کرونا در غرب رقم خورد را در کشور ندیدیم، افزود: کارگاه های نیمه صنعتی ما در کشور روزانه ۱۴ میلیون ماسک و کارگاه های صنعتی ما روزانه ۶ میلیون ماسک تولید می کنند که اگر تفکر بسیجی نبود این ۲۰ میلیون ماسک در روز تولید نمیشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با اقدامات ضد کرونایی سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی تاکنون ۱۷ هزار شغل ایجاد کرده و شرایط به گونه رقم زدیم که اکنون به راحتی میتوانیم ماسک صادر کنیم.

اصناف و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در این نشست گفت: امروز همه مستکبرین عالم دور هم جمع شده اند تا با خیال خام خود با ایجاد تحریم و فشار اقتصادی به مقابله با ایران اسلامی بپردازند.

وی افزود: اصناف و بازاریان در دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ این کشور رقم زدند و ایثارگری های اصناف در معضل کرونا هم جلوی چشم ماست  و یکی از اصلی ترین اقشار بسیج در این شرایط، بسیج اصناف و فعالان اقتصادی است که باید اکنون در خط مقدم جهاد اقتصادی برای بهبود وضعیت معیشتی مردم باشد.

وحدت و همدلی رمز موفقیت در همه چالش هاست

سرداد ملک ادامه داد: در سیل سال گذشته و همین رزمایش کمک مومنانه بسیاری از اقدامات را با یاری خیرین اصناف و بازاریان مومن و انقلابی رقم زدیم .

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: همدلی و وحدت کلمه رمز موفقیت در همه چالش هاست و همانگونه که ۸ سال در دفاع مقدس با کمک هم برابر دنیا ایستادیم و در همین موضوع کرونا هم ماهاست با یکدلی پیش می رویم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.