1400-01-24 20:39
842
0
74142

رشد ۳۲ درصدی بودجه شهرداری علی آباد کتول

شهردار علی آباد کتول گفت: بودجه مصوب شهرداری در سال ۹۹ مبلغ ۳۰ میلیارد بود که بودجه تحقق یافته شهرداری در پایان سال به ۳۹.۴ میلیارد تومان رسید که همچون سالهای ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ شاهد تحقق کامل و رشد بودجه بودیم.

به گزارش گلستان ما، ابوذر اسفندیاری پور کتول در نشست خبری با خبرنگاران علی آباد کتول، گفت : بودجه مصوب شهرداری در سال ۹۹ مبلغ ۳۰ میلیارد بود که بودجه تحقق یافته شهرداری در پایان سال به ۳۹.۴ میلیارد تومان رسید که همچون سالهای ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ شاهد تحقق کامل و رشد بودجه هستیم، از این میزان ۵۰ درصد سهم بودجه جاری و ۵۰ درصد سهم بودجه عمرانی گردید.

وی در ادامه گفت: بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ شهرداری ۵۰ میلیارد تومان است که ۵۱ درصد سهم هزینه  جاری و ۴۹ درصد سهم هزینه عمرانی خواهد شد.

شهردار علی آباد کتول در خصوص پرداخت حقوق کارکنان شهرداری نیز افزود: کلیه حقوق و مزایای کارکنان شهرداری و کارکنان شرکتهای پیمانکاری خدمات شهری و فضای سبز تا پایان سال ۹۹ پرداخت شده و از این لحاظ هیچ گونه بدهی و معوقی نداریم.

اسفندیاری پور در پایان خاطر نشان کرد: میزان بدهی شهرداری در پایان سال ۹۹ مبلغ ۵ میلیارد تومان می باشد که معادل ده درصد بودجه مصوب سال ۱۴۰۰ می باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.