1402-11-07 10:34
244
0
88531
در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

زمان بهره‌برداری سالن ۶ هزارنفری گرگان

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: سالن ۶ هزارنفری گرگان به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در صورت تخصیص اعتبار در سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ قاسم برزمینی صبح امروز در گروه خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: آکادمی والیبال، چمن مصنوعی، سالن ورزشی روستایی از پروژه‌هایی است که با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در ایام دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: ۳۰۰ برنامه فرهنگی را در سطح استان گلستان تدارک دیدم که این برنامه‌ها در شهرها و روستاهای مختلف اجرایی می‌شود.

بزمینی بیان کرد: تعداد ۴۰ تشکل مردم‌نهاد در دو سال گذشته راه‌اندازی شده که تعداد تشکل‌های مردم‌نهاد ما را در استان به ۱۴۵ مورد رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در سفر رئیس‌جمهور واگذاری مجموعه سوارکاری آق‌قلا، گنبدکاووس و بندرترکمن بود که ۲۲ سال قبل به شرکت توسعه و نگهداری اماکن کشور واگذار شده بود که با حمایت‌های استاندار در جلسه‌ای در نهاد ریاست‌جمهوری انجام شد و در نهایت سفر دوم این مجموعه‌ها به شهرستان‌ها برگردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان مصوبات در حوزه ورزش و جوانان در سفر رئیس‌جمهور به گلستان را شاهد بودیم، ابراز داشت: نزدیک ۵۰ خانه ورزش روستایی را در دو سال گذشته راه‌اندازی کردیم و در سفر دوم رئیس‌جمهور نیز ۱۸ خانه ورزش روستایی افتتاح شد.

برزمینی بیان کرد: اوایل دولت سیزدهم ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام داشتیم که با حمایت‌های مسئولان و مجمع نمایندگان ۳۸ پروژه توانستیم به بهره‌برداری برسانیم، تعدادی زمین‌های چمن مصنوعی نیز به این پروژه‌ها در دولت سیزدهم افزوده شده است.

وی افزود: ۱۵۰ میلیارد تومان در سفر دوم رئیس‌جمهور برای سالن ۶ هزارنفره بسکتبال گرگان اعتبار در نظر گرفته شده است و ۴۸ میلیاردی با پیمانکار قرارداد منعقد کردیم، این پروژه بیش از ۱۰ سال نیمه‌تمام رها شده بود و اعتبار ویژه‌ای در این زمینه نیاز داشته است و نیاز استان گلستان دراین‌خصوص نیز وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با بیان اینکه گرگان پایتخت بسکتبال ایران است، متذکر شد: نیاز داریم که سالن ۶ هزارنفری تکمیل شود و انتظار ما این است که با تخصیص اعتبار تا سال ۱۴۰۴ این سالن تکمیل شود، برای تکمیل این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومان در حال حاضر اعتبار نیاز است.
 

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.