1403-05-06 07:02
183
0
90827
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان خبر داد:

صدور ۷۲ هزار گواهینامه مهارتی در گلستان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان گفت: در یک سال گذشته ۷۲ هزار گواهینامه مهارتی در سطح استان گلستان صادر شده است.

 حمزه کرایلو در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» ضمن گرامیداشت هفته مهارت گفت: بیش از ۱۰ میلیون ساعت آموزش در بخش دولتی و مراکز فنی و حرفه‌ای آزاد برگزار شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان ادامه داد: ۷۲ هزار نفر در سطح استان از گواهینامه مهارتی برخوردار شدند و توانستند پس از سپری‌کردن دوره‌های مختلف و قبولی در آزمون این گواهینامه را دریافت کنند.

 کرایلو یادآور شد: میزبان مسابقات ملی مهارت بین‌المللی کشور بودیم که گلستان به نحو شایسته‌ای با حضور ۱۴ کشور در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات برگزار کرد.

 وی افزود: در سطح استان بیش از ۲۰ مرکز در قالب ۱۴ شهرستان را مدیریت می‌کنیم و یک سری مراکز نیز جدیداً به مجموعه افزوده شده تا بتوانیم خدمات بیشتری را در سطح استان ارائه کنیم.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که مهارت‌آموزی به یک فرهنگ تبدیل شود و اگر بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم قطعاً اتفاقات مهمی در حوزه مهارت رقم می‌خورد.

 وی متذکر شد: کارآفرینی موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی در جوامع مختلف است و عامل تغییر در نظام‌های اقتصادی دانایی محور به شمار می‌رود.

 کرایلو یادآور شد: کارآفرینی به داشتن مهارت‌های گوناگون نیاز دارد که پیش‌نیاز کارآفرینی بررسی این مهارت‌ها است.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.