1400-06-27 15:13
612
0
76170
معاون هماهنگی توزیع توانیر:

مشکلات برق گلستان با اجرای پروژه های بزرگ برطرف می شود

رخشانی مهر گفت: پروژه های بسیار بزرگی برای برق گلستان در دستور کار همکاران ما در حوزه برق منطقه ای قرار گرفته که اجرای آن مشکلات صنایع کوچک که پیشران استان به شمار می رود را برطرف می کند.

به گزارش گلستان ما، غلامعلی رخشانی مهر در بازدید  از محل تاسیس نیروگاه ۴۶۳ مگاواتی گرگان اظهار کرد: به عنوان نماینده وزارت نیرو در استان گلستان حضور یافتیم تا بتوانیم با اجرای پروژه هایی که می تواند به کمبود ولتاژ برق در این منطقه کنند اقدام و برنامه ریزی کنیم.

معاون هماهنگی توزیع توانیر ادامه داد: پروژه هایی که در شرکت توزیع و برق منطقه ای تعریف شده به کمک تامین برق استان خواهد آمد و در شرکت توزیع نیروی برق در یک بازده پنج ساله پروژه ها را تعریف می کنیم و در صورت تامین اعتبار قطعا مردم این منطقه در آینده مشکلی در افت والتاژ برق نخواهند داشت.

رخشانی مهر به ورود بنیاد مستضعفان به کمک صنعت برق اشاره کرد و گفت: بنیاد مستضعفان در سیستان بلوچستان برای برخی از روستاها تامین منابعی برای کاهش افت ئلتاژ اقدام کرده و اگر بنیاد مستضعفان و هر نهادی بخواهد به کمک تامین برق بیاید استقبال می کنیم و حاضر هستیم در استان گلستان نیز در این زمینه تفاهم نامه منعقد کنیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه پروژه های بسیار بزرگی برای برق گلستان در دستور کار همکاران ما در حوزه برق منطقه ای قرار گرفته که اگر این پروژه ها اجرا شود مشکل خاصی برای برق صنایع کوچک که پیشران توسعه استان به شمار می روند نخواهیم داشت.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.