1400-05-10 09:08
964
0
75575
در جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع گلستان تاکید شد؛

پیگیری مسائل اقتصادی مردم و مقابله قاطع با اخلال گران

در جلسه قرارگاه ۱۷ ربیع استان گلستان بر پیگیری مسائل اقتصادی مردم و مقابله قاطع با اخلال گران تاکید شد.

‍ به گزارش گلستان ما؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در جمع اعضاء قرارگاه ۱۷ ربیع الاول سپاه نینوا استان اظهار گرد:  رفع موانع کارگاه های تولیدی و توزیع کالا دو مأموریت اصلی قرارگاه 17 ربیع الاول است.

وی افزود: قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه نینوا با شروع بکار در سال 1399 و با همکاری دستگاه های اجرائی تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مشکلات معیشتی مردم عزیز استان کاسته شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: استان گلستان جزو معدود استان هایی است که پس از ابلاغ مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و فرمانده کل سپاه مبنی بر تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع ، با حضور همه مدیران کل دستگاه های اجرائی و همکاری آن ها توانسته است تا مقطع کنونی پیش رفته و به عنوان یک نمونه در سطح کشور مطرح باشد.

ملک شاهکوهی رفع موانع کارگاه های تولیدی را یکی از مأموریت اصلی قرارگاه 17 ربیع الاول بیان کرد و گفت:این قرارگاه با همکاری دادستان استان توانسته است بسیاری از موانع کارگاه های تولیدی را رفع کند.

وی یکی از مشکلات اصلی استان را توزیع غیرصحیح کالاها خواند و افزود: استان گلستان در تولید هیچ مشکلی ندارد و مشکل اصلی مربوط به توزیع است که قرارگاه ربیع الاول سپاه نینوا با مشارکت اداره بازرگانی و صمت توانسته است تا حدی توزیع کالا را در سطح استان عادلانه تر کند.

ارشد سپاه پاسداران در استان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما با توجه به فشارهای اقتصادی، مشکلات معیشتی و بلایای طبیعی مانند کرونا و سیل، بسیار صبوری می کنند و ما به عنوان نیروهای نظامی، انتظامی و دستگاه های اجرائی هر آنچه به صورت شبانه روزی برای خدمت به این مردم تلاش کنیم باز هم کفایت نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی، دادستان مرکز گلستان نیز گفت: علاوه بر تعزیرات، پرونده اخلال گران اقتصادی در دادسرا هم رسیدگی می‌شود.

غلامرضا منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مجمع نمایندگان استان قاطعانه پیگیر مسائل مردم است.

گفتنی است؛ در این جلسه مباحثی در خصوص حمل و نقل گندم و آرد استان، حمل و نقل اتوبوس های مسافربری، تولید سیمان، قاچاق کالا و تولید و توزیع مرغ و تخم مرغ بحث و تصمیم گیری شد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.