اصغری گفت: پرونده تخلف این شرکت به مبلغ 253 میلیارد و 157 میلیون و 179 هزار ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
به گزارش گلستان ما، علیاصغر اصغری اظهارکرد: بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد میکنند.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرفکنندگان خاطرنشان کرد: در همین راستا و در پی دریافت گزارشهای کتبی یکی از شهروندان مبنی بر تخلف احتمالی یک شرکت بازرگانی در شهرستان گرگان تیمی از بازرسان به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.
وی افزود: پس از بازرسیهای میدانی و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف عدم اجرای تعهدات واردکنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی این شرکت بازرگانی به دلیل عدم بازپرداخت تسهیلات ارزی دریافت شده از سوی شرکت موردنظر به بانک عامل در زمان مقرر محرز شد.
اصغری بیان کرد: پرونده تخلف این شرکت به مبلغ 253 میلیارد و 157 میلیون و 179 هزار ریال تشکیل و برای صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرفکنندگان با تاکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکتهای بازرگانی خواست تا با رعایت قوانین و مقررات موجود نسبت به رعایت دستورالعملهای اقدام کنند.
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف را به سامانه 124 اطلاع دهند تا بازرسان این سازمان در کوتاهترین زمان به آن رسیدگی کنند.
انتهای پیام/
© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد