1398-08-20 15:38
1772
0
66239
طی احکام جداگانه ای از سوی فرماندار بندرگز؛

اعضای ستاد انتخابات شهرستان بندرگز منصوب شدند

فرماندار بندرگز رؤسای کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات شهرستان بندرگز را در امر برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش گلستان ما، حسین احمدی در حکمی ، "شهربانو برهانی" معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری را به عنوان جانشین و مسوول کمیته امنیت ستاد انتخابات شهرستان منصوب کرد.

فرماندار بندرگز هم چنین ، "محسن مهدوی" مسوول امور اجتماعی و انتخابات فرمانداری را به عنوان دبیر ، "محمد مهرگانفر" معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته مالی و پشتیبانی و "محمدابراهیم شربتی" مسوول روابط عمومی فرمانداری را به عنوان عضو و مسوول کمیته اطلاع رسانی منصوب کرد.

همچنین طی این احکام ، "سیدمهدی حسینی" بخشدار مرکزی بندرگز به عنوان عضو و مسئول کمیته آموزش ، "مازیار خنجری" مسوول عمران فرمانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ، "مرتضی شعبانی" مسوول حراست فرمانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حراست و استعلامات و "فرشته کلاسنگیانی" مسوول امور بانوان و خانواده فرمانداری به عنوان عضو و مسوول کمیته حقوقی ستاد انتخابات بندرگز معرفی شدند.

"ابراهیم متکی" مسوول امنیتی ، انتظامی ، "نیما امامی" مسوول واحد اشتغال و "بهاره سادات حسینی" مسوول امور شوراهای فرمانداری هم به عنوان عضو ستاد انتخابات شهرستان بندرگز تعیین شدند.

گفتنی است یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ؛ دوم اسفند امسال همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.