1399-11-02 01:18
2197
0
72754
طی درگیری مسلحانه با پلیس؛

شرور سابقه‌دار در علی‌آبادکتول به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی علی آبادکتول گفت: ساعتی قبل شرور سابقه‌داری که در شهرستان علی‌آبادکتول به سمت مردم و مأموران تیراندازی کرده بود، با شلیک پلیس به هلاکت رسید.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی شهرستان علی آباد کتول اظهار کرد: ساعتی قبل یک شرور سابقه‌دار و همدستش که هفته قبل خودروی پژو ۴۰۵ را از شهر جلین سرقت کرده و پلاک سرقتی خودروی دیگری به شماره تهران را بر روی آن نصب کرده بودند، در فاضل‌آباد با خودروی دیگری تصادف کرده و سعی در فرار از صحنه حادثه را داشتند.

وی افزود: این دو مجرم سابقه‌دار برای فرار از صحنه، با استفاده از سلاح وینچستر سعی در سرقت خودروی دیگری را داشته و به سمت مردم تیراندازی می‌کردند که بلافاصله شهروندان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول تصریح کرد: با رسیدن به موقع پلیس به صحنه حادثه، متهمان که چند راننده را به گروگان گرفته بودند، به سمت پلیس نیز تیراندازی کردند.

تازیکه گفت: با توجه به خشونت مجرمان در صحنه جرم، مأموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح به سمت متهمان شلیک کرده و یکی از آنان که شرور سابقه‌دار بوده و در این حادثه اقدام به تیراندازی به سمت شهروندان و خودروهای عبوری کرده بود، از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و راهی بیمارستان شد که در آنجا فوت کرد.

وی تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد اشرار و اراذل و اوباش در جامعه آزادانه فعالیت مجرمانه داشته باشند و قاطعانه مقابل آنان ایستاده است.

لازم به ذکر است؛ همدست این متهم متواری شده و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری این فرد ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.