1400-03-20 10:09
930
0
74937
گلستان تا انتخابات-2

آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای شورای شهر و روستا تا دعوت به حضور حداکثری ستاد همتی در گلستان

فعالیت تبلیغاتی نامزدهای شورایهای اسلامی شهر و روستا امروز آغاز شد و با معرفی رییس ستاد همتی در گلستان وی برحضور حداکثری مردم در انتخابات بعنوان پشتوانه دولت تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما؛ سوت آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در گلستان از صبح امروز  به صدا در آمد 3425 نفر در استان گلستان برای 34 شهرستان  و 971 روستا با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در مرکز استان هم گروه ها ی مختلف با تشکیل لیست های گوناگون برای رسیدن به کرسی شورای شهر آماده کرده اند، هرچند که به صورت غیر رسمی تبلیغات خود را در فضای مجازی و دعوت های خانه به خانه دنبال می کردند.

ائتلاف گرگان قوی ، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گلستان، حامیان غرب گرگان، حامیان شهردار سابق و غیره گروه هایی هستند که برای شورای اسلامی شهر گرگان  و بعضااز نامزدهای مشترک حمایت می کنند.

سعید رحیمی عضو فعلی شورای شهر گرگان از چهره های سرشناس گرگان باصدور بیانیه ای از ادامه رقایت های انتخاباتی کنار رفت.

تنور تبلیغات ریاست جمهوری نیز در استان گلستان گرم شده است و تبلیغات شهری و بازگشایی ستادهای تبلیغاتی نامزدها چهره شهر را دگرگون کرده است .

مشارکت حداکثری پشتوانه دولت آینده است

ستاد عبدالناصر همتی نیز در روزهای گذشته تشکیل شد ومسئولیت آن را نیز حسین احمدی برعهده گرفته است.

حسین احمدی در گفتگو با مهراظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مقوله بسیار مهم و سرنوشت ساز کشور است به ویژه با اتفاقاتی که رقم خورده به نوعی بحث احتمال کاهش مشارکت مردمی مطرح شده است.

مسئول ستاد انتخاباتی همتی در گلستان افزود: اگر اعتقاد داریم رأی مردم زینت حکومتداری نیست و به فرموده امام راحل میزان رأی ملت است و با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب همه وظیفه داریم از حقوق فردی، قانونی و ملی خود برای آینده ایران و جوانان ایرانی و سرافرازی ایران استفاده کنیم، این حق را به صورت عملی در ۲۸ خرداد در پای صندوق رأی نشان دهیم.

وی گفت: با این عمل نشان می‌دهیم که قدر موهبت انتخابات را می‌دانیم و از فرصت‌ها و بزنگاه‌هایی که در اختیار مردم قرار گرفته استفاده می‌کنیم؛ حال هر کس با هر دیدگاه سیاسی که می‌خواهد باشد.

زمان پخش گفتگوهای تبلیغاتی هفت نامزد ریاست جمهوری از شبکه گلستان

زمان پخش گفتگوهای تبلیغاتی هفت نامزد ریاست جمهوری از شبکه گلستان مشخص شد.

بر این اساس ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنج شنبه) ۲۰ خرداد، گفتگوی ضبط شده محسن رضایی از شبکه گلستان پخش خواهد شد و بازپخش آن هم ۲۳:۲۵ شامگاه پنج شنبه خواهد بود.

در ۲۱ خرداد گفتگوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، ۲۲ خرداد گفتگوی سعید جلیلی، ۲۳ خرداد برنامه عبدالناصر همتی، ۲۴ خرداد گفتگوی محسن مهرعلیزاده و ۲۵ خرداد برنامه سید امیر قاضی زاده هاشمی پخش شد.

اما علیرضا زاکانی نخستین نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که روزگذشته  با مردم گلستان از طریق گفتگوی تلویزیونی سخن گفت.

وی در این دیدار که از شبکه استانی گلستان پخش شد گلستانرا دارای  ظرفیت های بالقوه بیان کرد که  تاکنون توجه جدی به آن نشده است.

مشکل اشتغال و مسکن با تحقق جهش تولید حل می‌شود

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: استان‌های شمالی کشور ظرفیت‌هایی مانند کشور هلند داشته اما به دلیل عدم بهره برداری صحیح نتوانسته اند درآمدی مانند آن ها داشته باشند.

زاکانی با اشاره به حوادثی همچون سیل در گلستان بیان کرد: سالانه بودجه زیادی در استان هزینه می شود اما هنوز نتوانسته ایم به طور ریشه ای مشکلات را حل کنیم که این امر شایسته و زیبنده مردم و نظام نیست.

وی با اشاره تنوع اقوام در گلستان، گفت: این ترکیب همگون اقوام الگوی خوبی در کشور بوده و وحدت در منطقه را به نمایش گذاشته است.

زاکانی تاکید کرد: مذاهب و اقوام گوناگون به عنوان فرصت مطرح بوده و می توانیم از این ظرفیت برای ارتباط با دیگر کشورها بهره ببریم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران گفت: یکی از مشکلات گلستان ناایمن بودن جاده ها است که باید در این خصوص اقدام جدی انجام شود.

زاکانی اضافه کرد: سوارکاری و پرورش اسب به عنوان نماد منطقه است که رونق در این بخش سبب افزایش نشاط و سرگرمی در کشور می شود.

وی افزود: مقوله مبارزه با مفاسد اقتصادی و سستی‌ها امری مهم و جدی در دولت آینده ما است و اعتقاد داریم در این مسیر اول باید در خود دولت اصلاح اتفاق بیفتد.

زاکانی گفت: باید دولت چالاک و سبک باشد تا بتواند به آرمان های تعریف شده برسد که در این مسیر نیاز داریم همه ارگان‌ها و نهادها دست به دست داده و تحول ایجاد کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: ما به عنوان دولت اعتقاد داریم که باید امور را به دست مردم بسپاریم و در خدمت مردم و بخش خصوصی باشیم.

زاکانی افزود: ما مجلس را در راس همه امور می‌دانیم و همکاری و تعامل خوبی با مجلس و قوه قضاییه برقرار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: مشکل اساسی کشور این است که قانون اساسی اجرا نمی‌شود و آحاد مختلف مردم باید بدانند که مشکل اشتغال و مسکن با تحقق جهش تولید حل می‌شود.

زاکانی یادآور شد: زمینه تغییر و تحول مهیا است و ما باید دست به دست هم دهیم و آن را اجرایی کنیم.

ستاد مردمی جمعیت گام دوم انقلاب در شهرستان گرگان نیز عصر روز گذشته با حضور سید علی طاهری رییس ستاد هماهنگی ستاد آیت اله رییسی در استان گلستان افتتاح شد.

علیخانی رییس جمعیت گام دوم انقلاب در گلستان دراین مراسم گفت: مشکلات مردمی حل نمی شود مگر اینکه دولت انقلابی و مردمی روی کار بیاید

وی گفت: اگر هر موبایل یک ستاد شود قطعا گزینه انقلابی موفق خواهد شد.

رییس ستادهای انتخاباتی آیت الله رییسی در گلستان هم بیان کرد: مشکل شان این است که اگر رئیسی بیاید دزدی آنها قطع می شود.

حجت الاسلام سیدعلی طاهری بیان کرد:خوشبین نباشیم که رییسی بدون زحمت رای می آورد ، چون ما با رقیبی روبرو هستیم که از وجدان و دین خبری نیست، رسما جلوی هشتاد میلیون نفر دروغ می گویند.

وی تصریح کرد: ما از نظر امکانات در فضای مجازی یک به صد هستیم ، ما آدم های بی شیله پیله هستیم و آنها استاد مکر و حیله ، یک دروغ در یک دقیقه گفته میشود در سه روز حل نمی‌شود آن را حل کرد ، میدان نابرابری است.

طاهری تاکید کرد: یک برنامه جمعیت گام دوم و سایر ستادها این باشد که ۲۴ ساعت به اعضای ستاد وقت بدهید تا در محله ها دور بزنند که چند تا ستاد عکس رییسی رو زدند ، آیا واقعا تبلیغات منحصر شده به چند تا خیابان یا به دل محلات هم رفته ، این ضرورت دارد

وی گفت: با رای ندادن مشکلی حل نمی شود ، اگر نیایید رای بدهید طرفداران روحانی دوباره رای می آورند و بدبختی ادامه دارد.

حضور حداکثری پشتوانه نظام است

علی اصغر نقوی در گفتگو با مهر اظهار کرد: آقای رضایی برای هر استان برنامه خاصی داشته و برای گلستان با توجه به کشاورزی و گردشگر پذیر بودن برنامه هایی بر این پایه ها در نظر گرفته است.

رئیس ستاد مردمی رضایی در گلستان افزود: شناخت کاملی از گلستان وجود داشته و اخیراً هم در مجمع تشخیص مصلحت نظام، منطقه آزاد اینچه برون تصویب شده است که امیدواریم این امر به طور کامل محقق شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه گلستان کریدور ارتباطی با اوراسیا است، گفت: می توانیم با ارتباط با کشورهای چین، روسیه و غیره زمینه اشتغال زایی و توسعه و صادرات محصولات را فراهم کنیم.

نقوی تاکید کرد: از دیگر برنامه های این نامزد انتخاباتی، استفاده از بانوان در کابینه دولت است که در این زمینه قول داده شده و این امر بسیار ارزشمند است.

۵۰گروه و کانال در گلستان در فضای مجازی فعال شده است

وی گفت: ستاد انتخاباتی در کل شهرهای استان افتتاح شده و ستاد خواهران هم فعال شده است و البته ما ستاد فیزیکی در شهرها نداریم و بیشتر تبلیغات در فضای مجازی، چهره به چهره و جلسات ۱۰ الی ۱۵ نفره با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

رئیس ستاد مردمی رضایی در گلستان ادامه داد: ۵۰ گروه و کانال در فضای مجازی فعال شده و جلسات متعددی هم برای حضور و مشارکت حداکثری و همچنین احترام به اقوام ایرانی با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار گلستان، فرمانداران و علمای بزرگ و ائمه جمعه برگزار کرده‌ایم.

نقوی با بیان اینکه حضور حداکثری موجب تقویت نظام می شود، گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های خود ایستادند و در همه مناسبات حضور فعال و جدی داشتند و حضور حداکثری هم امسال اتفاق می افتد.

تلاش ما برگزاری انتخابات باشکوه و سالم است

 هادی حق شناس نیز شامگاه چهارشنبه در برنامه تلویزیونی شبهای هیرکان، اظهار کرد: تلاش همه مسئولان، برگزاری انتخاباتی پرشکوه در نهایت سلامت است.
وی افزود: در دوره های قبل، حضور در انتخابات استان گلستان از میان میانگین کشوری بالاتر بوده است و انتظار داریم حضور در انتخابات در این دوره نسبت به دوره های قبل افزایش داشته باشد.

استاندار گلستان تصریح کرد: در ۳۴ شهرستان استان و ۹۷۱ روستا ۳۴۲۵ داوطلب با هم به رقابت می‌پردازند.

حق شناس بیان کرد: استقبال خوب ثبت نام کنندگان و داوطلبان شرکت در انتخابات، نویدبخش حضور پرشور در انتخابات خواهد بود.

وی گفت: استان گلستان ظرفیت‌های بالقوه زیادی دارد که امیدواریم کاندیداها بتوانند آنها را به بالفعل تبدیل کنند.

وی ابراز کرد: همه پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای به صورت دقیق رعایت می‌شود.

استاندار گلستان در خاتمه گفت: تلاش داریم همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات واکسینه شوند تا مردم با خیال راحت در انتخابات شرکت کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود. تبلیغات کاندیدا تا ۲۴ ساعت قبل از شروع‌ اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.