1401-05-15 14:13
483
0
81094
فرماندار کلاله در نشست با اصحاب رسانه:

از انتقادات سازنده استقبال می کنیم/ احداث نیروگاه ۵۰ مگاواتی در کلاله/ تخصیص ۴۵ میلیارد تومان برای جایگاه سوخت فرودگاه کلاله

فرماندار کلاله گفت: از انتقادات سازنده استقبال می کنیم چرا که بسیاری از نقاط ضعف با چشم بینای خبرنگاران دیده و توسط این انتقادات و ایده های انتقادی، با اقدامات مسئولین برطرف می شود.

به گزارش گلستان ما؛ فرهاد شیبک در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی شهرستان کلاله که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛ گفت: عرصه خبر و خبرنگار جزو لاینفک زندگی امروز جوامع شده است و این خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

وی افزود: موضع گیری در قبال دغدغه های مردمی و خبری، یک موضع مردود است؛ چرا که خبرنگاران دنبال کننده مطالبات به حق مردم هستند..

شیبک تاکید کرد: خبرنگاران شخصیت های جریان ساز و روشنگری دارند که باید در راستای استیفای حقوق عامه استفاده شود و این لازمه آن ، آگاهی و قدرت تجزیه تحلیل خبرنگاران است.

وی تاکید کرد: از انتقادات سازنده استقبال می کنیم؛ چرا که بسیاری از نقاط ضعف با چشم بینای خبرنگاران دیده و  توسط این انتقادات و ایده های انتقادی، با اقدامات مسئولین برطرف می شود.

وی تصریح کرد: خبر نبابد باعث ناامیدی جامعه شود بلکه در کنار حالت انتقادی خود؛ روح امید را هم در جامعه تزریق شود.

فرماندار کلاله گفت: با پیگیری نماینده شرق گلستان مجوز احداث یک نیروگاه ۵۰ مگاواتی را گرفتیم و جانمایی مکان ان نیز در حال انجام است.

وی در خصوص فرودگاه کلاله نیز تصریح کرد: اعتبار ۴۵ میلیاردی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله با پیگیری نماینده شرق گلستان تخصیص یافت و مشاور در حال تهیه طرح مصوب ان می باشد.


انتهای پیام/


 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.