1403-03-30 08:43
358
0
90410
رئیس ستاد قالیباف در گلستان:

اعضای ستاد قالیباف در گلستان مشخص شدند

رئیس ستاد قالیباف در گلستان گفت: در هفته گذشته ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان گلستان افتتاح شد و در این مدت مسئولان شهرستانی، شورای راهبردی و مشورتی و دیگر اعضای ستاد را مشخص کردیم.

امانقلیچ شادمهر در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: هدف اول ما در عرصه سیاسی مشارکت است، در یک مقطع تصمیم‌ساز قرار داریم و امیدواریم آبرو و حیثت نظام بعد از شهادت رئیس جمهور به این اتفاق گره خورده با حضور گسترده مردم حفظ شود.

رئیس ستاد قالیباف در گلستان ادامه داد: قطعا شهادت رئیس جمهور باعث مشارکت پرشکوه مردم در انتخابات خواهد شد و ما نیز در تلاش هستیم زمینه‌ساز این مشارکت باشکوه را فراهم کنیم.

شادمهر بیان کرد: در هفته گذشته ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان گلستان افتتاح شد و در این مدت مسئولان شهرستانی، شورای راهبردی و مشورتی و دیگر اعضای ستاد را مشخص کردیم و با بزرگان استان، امامان جمعه و افراد سرشناس استان دیدار و در حوزه انتخابات گفتگو داشتیم.

وی افزود: دفتر مرکزی محمدباقر قالیباف، داوطلب ریاست جمهور در گلستان در امام‌رضا هشتم واقعه شده و در این دفتر نشست‌های خوبی را به منظور هماهنگی بین ستاد برگزار کردیم.

رئیس ستاد قالیباف در گلستان ادامه داد: در روز پنجشنبه نیز  ابراهیم عزیزی، معاونت امور استان‌ها در ساعت 6 در دفتر مرکزی استان گلستان حضور پثیدا خواهند کرد و پیرامون این انتخابات سخن خواهند گفت.

شادمهر بیان کرد: اقوام استان گلستان از شیعه و سنی و ترکمن و فارس مثل پروانه حول شمع انقلاب می‌چرخند و بارها این استان با میزان مشارکت خود در انتخابات نشان دادند که دل در گروی انقلاب دارند.

وی افزود: اقوام استان از جمله ترکمن‌ها ثابت کردند که همواره پای انقلاب هستند و در ریاست جمهور قبلی نیز رتبه سوم کشوری را داشته و ترکمن‌ها پای این انتخابات بودند، در استان گلستان قلب اقوام از بلوچ، کرد، ترکمن و فارس و هر گویشی برای مانایی انقلاب و ایران اسلامی می‌تپد.

رئیس ستاد قالیباف در گلستان ابراز داشت: مناظرات تاثیر به سزایی در شناخت از داوطلبان دارد و با توجه به اینکه فرصت تبلیغ داوطلبان و مراحل برگزاری انتخابات کوتاه شده بسیاری از مردم می‌توانند از طریق مناظره‌ها به گزینه نهایی خود برسند و این گفتگوها در فضای مجازی واکنش‌هایی را نیز به همراه دارد که به تصمیمگیری مخاطبان کمک می‌کند.

شادمهر بیان کرد:  قالیباف یک انسان جهادی کمال انقلابی است و  لحظه برای خدمت به انقلاب آرامش ندارد و برای رفع مشکلات مردم تا پاسی از شب با روحیه جهادی تلاش می‌کند.

وی افزود: در زمان مجلس شاهد آن بودیم که حتی سه شیف قالیباف در جلسات حضور پیدا می‌کرد و به موضوعاتی مثل برنامه هفتم، برنامه و بودجه و غیره می‌پرداخت.

انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.