1400-02-28 10:25
894
0
74639
عضو تیم ملی والیبال:

امید به آینده با حضور در انتخابات زنده می شود/ افراد اصلح و کاربلد را انتخاب کنیم

مسافر گفت: حضور مردم در انتخابات ضروری است و انتخاب افراد اصلح و کاربلد بسیار مهمتر زیرا آینده ما و فرزندان ما در گرو آن است.

به گزارش گلستان ما،  انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره در صدر اخبار و اهمیت  کشورهای جهان بوده است و  حضور حداکثری مردم خاری در چشم دشمنان به حساب می آید .

مردم استان گلستان همگام با ملت ایران حضور در انتخابات را بوظیفه شرعی و ملی خود می دانند و در طول بیش از چهل سال  حضور چشمگیر خود را نشان داده اند .

جامعه وزشی استان گلستان همیشه در صف اول حضور بوده و سهم بسزایی در تهییج سایر اقشار دارند و امسال نیز برای انتخابات ۲۸ خرداد خود را آماده کرده اند.

اسماعیل مسافر در گفتگو با خبرنگار گلستان ما ، اظهار کرد: انتخابات امری است که به آینده افراد مربوط است و همه در سرنوشت آینده خود سهیم باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ضروری است، افزود: اینکه افراد اصلح و کاربلد را انتخاب کنیم بسیار مهم است  زیرا آینده ما و فرزندان ما در گرو آن است.

عضو تیم ملی والیبال تصریح کرد: حضور در انتخابات یعنی امید وانگیزه در جوانان که لازمه آن این است که کاندیداها هم در معرفی خود و برنامه هایشان واقع بین بوده و برای تحقق آن برنامه داشته باشند.

وی اذعان کر: نقش رسانه ها در معرفی درست کاندیداها در انتخاب اصلح بسیار مهم است که فعالیت های آنان را در زمان تبلغات مهم تر می کند.

این ورزشکار گلستانی گفت: دشمنان همچون سالهای گذشته تلاش می کند که  حضور مردم را در انتخابات کمرنگ کنند اما همه در ۲۸ اسفند با حضور حداکثری خود نشان خواهیم داشت که آینده کشور برای ما هم است و مشت محکمی بر دهان آنان خواهیم زد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.