1401-07-16 00:30
1154
0
81779
واکنش امام جمعه کلاله به اغتشاشات اخیر

ایران قدرتمند و قوی؛ خار چشم دشمنان است/ قوه قضائیه در مقابل هنجار شکنان بایستد+ فیلم

امام جمعه کلاله با بیان اینکه، ایران قدرتمند و قوی؛ ایران اثرگذار در منطقه و دنیا، خار دشمنان است؛ گفت: خدمات و تلاش حافظان امنیت در نیروی انتظامی‌ یادآور دلاورمردی های مردانِ مرد در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین نجفعلی قاسمی امام جمعه کلاله در خطبه های این هفته نماز سیاسی عبادی جمعه اظهار داشت: امنیت بعنوان یک مقوله عقلی، در همه جوامع نقش اساسی در پیشرفت و توسعه دارد.

امام جمعه کلاله گفت: پلیسِ جمهوری اسلامی جزو منطقی ترین و محجوب ترین نیروهای پلیس دنیا می باشد؛ خوب است کارنامه پلیس را با آنها مقایسه کنید.

قاسمی ادامه داد: پلیس ما با مردم "مهربان؛" با اشرار، اراذل و اوباش و دشمنان سخت است.
امام جمعه کلاله به ویژگی های دشمنان داخلی و خارجی پرداخت و اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی این کشور جزو پلیدترین انسان ها هستند؛ آنها برای رسیدن به اهدافشان حاضر شدند هواپیمای مسافری را منفجر کنند که به یاری خداوند موفق نشدند.
خطیب جمعه کلاله تصریح کرد: دشمنان از ایران مستقل، قوی و روبه پیشرفت ناراحت هستند؛ آنها بدنبال تجزیه و آشوب و سوریه سازی ایران قدرتمند می باشند؛ اما کور خوانده اند که به اهدافشان برسند.
امام جمعه کلاله با بیان این نکته که مرگ این زن بهانه ای بود برای آشوب، گفت: ۳۲ دستگاه نسبت به حجاب و عفاف مسئولئت دارند، چقدر توانسته ایم به وظایف خود عمل کنیم؛ نتیجه کم کاری و غفلت خود را امروز در کف خیابان می بینیم.
قاسمی ادامه داد: سستی و کوتاهی ما باعث جسارت و افسارگسیختگان می شود، نباید از جنگ روانی دشمن بترسیم، تسامح و تساهل در مقابل هنجارشکنان و حرمت شکنان درست نیست. 
امام جمعه کلاله تاکید کرد: دستگاه قضایی ما باید در مقابل هنجار شکنان بایستد، نباید اجازه داد بصورت سازماندهی شده علیه مقدسات اقدام کنند و کشف حجاب و غیره کنند.
گفتنی است؛ در نماز جمعه کلاله که دکتر آریانپور نماینده شرق گلستان در مجلس حضور داشت، سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی مابین دو نماز به ایراد سخن پرداخت.

 

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.