1401-07-20 01:00
1292
2
81823

برگزاری همایش طلایه داران وحدت و امنیت در کلاله

همایش طلایه داران وحدت و امنیت با حضور فرماندار کلاله، ائمه جمعه، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گلستان، علمای اهل تسنن و تشییع و مسئولان کلاله برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ همایش طلایه داران وحدت و امنیت با حضور فرماندار کلاله، ائمه جمعه، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گلستان، علمای اهل تسنن و تشییع و مسئولان کلاله برگزار شد.
حجت الاسلام دیلم رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گلستان در این همایش، گفت: خداوند تنها راه نجات اسلام از کفر و نفاق را "وحدت" بیان کرد و این بود که خداوند این "راهبرد اساسی؛" یعنی "وحدت" را در دل امام خمینی ره قرار داد تا مسیر رسیدن "پیروزی و موفقیت" فراهم شود.

دیلم ادامه داد: یقین بدانید که تفرقه و اختلاف، تفرق و پراکندگی حاکمان جور و ستم را بر جامعه مستولی خواهد کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی گلستان اظهار داشت: پرچم راهبرد عظیم جهان اسلام، جمهوری اسلامی است و دشمن با بروز اتفاقاتی بهانه به دست گرفته است تا با آشوب، ایران قوی و مکتب حاج قاسم را با ایجاد تفرقه از بین ببرند که بی شک با وحدت ما راه به جایی نخواهند برد.

فرماندار کلاله در این همایش گفت: کلاله شهرستانی تقریبی و الگو و نمادی از وحدت اقوام و مذاهب در آرامش و امنیت است.
شیبک بیان کرد: با توجه به نگاه عمیق دیده بان انقلاب؛ مقام معظم رهبری، همه ما باید در جهاد تبیین در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و اتحاد و یکدلی نقش خود را در انجام جهاد تبیین به خوبی ایفا کنیم.

حاج آخوند قره باش از علمای اهل سنت هم گفت: وحدت اسلامی از مهمترین گفتمان در جوامع اسلامی است که باید به آن اهتمام ورزیم؛ همانند حضرت امام خمینی ره در اعتلای اسلام و مسلمین تلاشی مضاعف داشته باشیم تا دشمنان به اهداف شوم خود دست نیابند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.