1400-08-28 09:46
725
0
77114
فرمانده سپاه گالیکش:

بسیج مایه حیات انقلاب اسلامی است / بسیجیان، آحاد جامعه هستند که دل در گرو انقلاب اسلامی دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش در نشست خبری هفته بسیج این شهرستان گفت: بسیج مایه حیات انقلاب اسلامی است، همانگونه که آب مایه حیات برای ادامه زندگی انسان‌ها است.

به گزارش گلستان ما؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش در نشست خبری هفته بسیج این شهرستان گفت: بسیج مایه حیات انقلاب اسلامی است، همانگونه که آب مایه حیات برای ادامه زندگی انسان‌ها است.

سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: طی ۴۲ سال گذشته از انقلاب اسلامی که بسیج شکل گرفت، هر جایی که بسیج ورود کرد، شفابخش بود و انقلاب را کمک کرد و آن را در مسیر خودش قرار داد.

وی تصریح کرد: بسیجی فردی است که دل در گرو انقلاب اسلامی و نگاه انقلابی دارد و با ورود به عرصه‌های فضای مجازی، اقتصاد مقاومتی، آتش به اختیار بودن، گام دوم انقلاب اسلامی، سازندگی و محرومیت زدایی، علمی و دیگر عرصه‌های جامعه به خوبی ورود کرده‌اند و درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه گالیکش با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج این شهرستان گفت: ۱۹۰ برنامه طی این هفته در سطح پایگاه‌های و حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود و به مناسبت چهل‌و‌دومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین ۴۲ برنامه شاخص برای روزشمار برنامه‌های هفته بسیج شهرستان درنظر گرفته شده است.

بیات با اشاره به اینکه شعار امسال هفته بسیج بسیج پاره تن مردم است گفت: پویش نظر خون، برگزاری رزمایش کمک مومنانه، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی - هنری در فضای مجازی ، افتتاح و تکمیل پروژه‌های ساخت خانه محروم، اجرای سرودهای پاتقی، غبارروبی گلزار شهدا، نمایشگاه عکس از دستاوردهای بسیج شهرستان ، برگزاری نشست روشنگری، گردهمایی خادمین و زائرین راهیان نور و غیره را از جمله برنامه‌های شاخص شهرستان گالیکش در این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.