1400-06-23 10:05
1007
0
76122
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان؛

تبیین رابطه فعالیت های استانداران با بازسازی اعتماد مردمی/ برای نمایندگان گلستان شخصیت از شخص مهم تر است

حسینی منش گفت: نمایندگان گلستان نظری جدا از نظر نخبگان، فرهیختگان و احزاب استان ندارند و سعی و تلاش دارند تا بهترین افراد و گزینه ها را انتخاب کنند تا مدیریت استان در دست نیرویی فعال، جهادگر، امین و قاطع قرار بگیرد و برایشان مهم نیست چه کسی در راس این کار باشد.

سید حسن حسینی منش در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص انتخاب استاندار گلستان در دولت سیزدهم اظهار کرد: ویژگی های انتخاب استانداران در دولت جدد معطوف به شرایط ثابت قانونی و دیدگاه های دولت است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی آیت الله رییسی توقع مردم، فرهیختگان، نخبگان و احزاب در این است اعتماد مردمی از دست رفته 10 سال گذشته به سرعت بازگردد که این موضوع به عملکرد دولت مردان در سطح ملی و استانداران در سطح استان بر می گردد.

وی ویژگی های استاندار آینده را برشمرد و افزود: مردمی بودن، قاطعیت داشتن، پاکدستی، ثبات قدم در مسیر ولایت، ولایت پذیری، دوری از آلودگی ثروت، پرهیز از اشرافی گری و رانت، کارآمدی، تخصص، عدالت خواهی و عدالت محوری، جهادی بودن، تحول خواهی، چابکسازی زیر مجموعه مدیریتی، شایسته سالاری، فساد ستیزی از جمله ویژگی های مدیران جدید خواهد بود.

حسینی منش با اشاره به اینکه با این ویژگی ها نمایندگان عالی دولت در استان ها نوید دهنده آینده درخشان برای ملت ایران در رساندن استان به قله های پیشرفت هستند، اذعان کرد: این پیشرفت ها در سایه هم افزایی با تمام سلیقه ها و قومیت ها به خصوص نیروهای ارزشی انقلابی رخ خواهد داد.

کارشناس مسائل سیاسی یادآورشد: در شرایط فعلی کشور ضرورت دارد همه مسوولین استانی که در راس آن استاندار است از فشارهای روحی و روانی مردم بکاهد و روحیه مردم را ارتقا دهد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان با اشاره به لزوم اتحاد در شرایط فعلی ابراز کرد: استاندار جدید باید همه نیروهای ارزشی، انقلابی، جهادی را در هر لباسی یا جایی در استان هستند خارج از قومیت گرایی، مذهب گرایی زیر علم ولایت جمع کرده و با همکاری جوانان تحصیل کرده و نخبگانی که در ادامه مدیریت جامعه مغفول ماندند به توسعه استان کمک کند.

حسینی منش مشکلات فعلی را ناشی از فاصله ها و ضعف مدیریت کلاسیک ارزشی و انقلابی دانست و عنوان کرد: کمتر فرصت را به جوانان و مدیران شایسته داده ایم که این عدم اعتماد ضعف های ما را در کشور دوچندان کرده است.

وی در خصوص بومی یا غیر بومی استاندار نیز تصریح کرد: بنده از سال 76 با استانداران بومی و غیر بومی زیادی کار کرده ام بر اساس ویژگی هایی که برای استانداران بیان کردم بومی و غیربومی یا قومی و غیر قومی را تحت تاثیر قرار می گیرد اما استانداری که بر اساس لابی گری، سهم خواهی، موج سواری رسانه ای انتخاب شود دل در گرو توسعه ساختار و پیشرفت استان نخواهد داشت.

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: با داشتن رزومه های نوشتاری و عنوان های دهن پرکن نمی توان استانداری مردمی و جهادی و دارای ذهنی پویا انتخاب کرد بلکه باید مناصب و مسوولیت های قبلی وی با اتکا به توان علمی، تخصصی و بر اساس فساد ستیزی به دست آمده باشد نه لابی و توصیه.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گلستان در خصوص نقش نمایندگان گلستان در انتخاب استاندار نیز گفت: متاسفانه این روزها در فضای مجازی نقش نمایندگان گلستان در انتخاب استاندار را طوری بیان می کنند و افرادی هم خواسته یا ناخواسته در پشت سر بر این جریان موج سواری می کنند که سعی دارند نمای تفرقه را نمایان تر کنند.

وی ادامه داد: نمایندگان قومیت در استان متعهد به اخلاق و وحدت هستند و اعتقاد دارند زبان گویای منافع کل استان هستند چرا که نمایندگان پل محکم و استوار بین مردم و دیگر قوا هستند.

حسینی منش گفت: نمایندگان گلستان نظری جدا از نظر نخبگان، فرهیختگان و احزاب استان ندارند و سعی و تلاش دارند تا بهترین افراد و گزینه ها را انتخاب کنند تا مدیریت استان در دست نیرویی فعال، جهادگر، امین و قاطع قرار بگیرد و برایشان مهم نیست چه کسی در راس این کار باشد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.