1402-11-20 19:16
552
0
88734
رئیس ستاد انتخابات گلستان عنوان کرد:

تعداد داوطلبان در ۶ حوزه انتخابیه استان گلستان

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: بر اساس قانون پس از رسیدگی به شکایت داوطلبان احراز نشده اسامی نهایی داوطلبان مجلس دوم اسفند اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سیدعلی مهاجر عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیرو اعلام اسامی تایید صلاحیت شده توسط مجموعه شورای نگهبان به وزارت کشور در حوزه انتخابی استان گلستان از مجموعه ۵۸۱ نفر که ثبت‌نام خود را نهایی کرده بودند ۳۰۶ نفر تایید شدند که معادل ۵۳ درصد ثبت‌نام شدگان است.

رئیس ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: از این تعداد ۲۷۴ نفر مرد و ۳۲ نفر از بانوان استان گلستان برای هفت کرسی مجلس شورای اسلامی در استان گلستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مهاجر بیان کرد: حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر ۴۰ نفر، حوزه انتخابیه علی‌آبادکتول ۱۹ نفر، حوزه انتخابیه کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان ۴۳ نفر، حوزه انتخابی گرگان و آقلا ۱۰۷ نفر در حوزه انتخابیه گنبدکاووس ۳۷ نفر،حوزه انتخابیه مینودشت،گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه ۶۰ نفر برای رسیدن به مجلس شورای اسلامی در انتخابات رقابت خواهند کرد.

وی افزود: همچنین افرادی که در این مرحله صلاحیت آنها احراز نشده سه روز فرصت دارند تا شکایت خود را به شورای نگهبان تسلیم کنند و پس از آن شورای نگهبان نیز هفت روز لیست داوطلبان را اعلام خواهد کرد.

مهاجر خاطرنشان کرد: بر اساس قانون لیست آگهی داوطلبان قطعی مجلس دوازدهم در دوم اسفند از طریق رسانه‌ها به استحضار مردم رسانده خواهد شد.

وی متذکر شد: پس از آن نیز داوطلبان مجلس شورای اسلامی به مدت هفت روز برای تبلیغات فرصت دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین تاکنون سه نفر از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در استان گلستان تایید صلاحیت قطعی شدند و از امروز به مدت سه روز فرصت برای تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان خبرگان رهبری فرصت باقی است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.