1401-09-19 18:20
456
0
82571
عضو شورای شهر گرگان:

توزیع عادلانه خدمات و شفافیت در گزارشها از اقدامات مثبت شهرداری است

عضو شورای شهر گرگان، توزیع عادلانه خدمات، شفافیت در گزارش های مالی را از اقدامات مثبت شهرداری گرگان برشمرد.

به گزارش گلستان ما، حجت مقسم در نطق پیش از دستور یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به شاخصه های شهر اسلامی، برنامه ریزی در راستای توزیع عادلانه خدمات، شفافیت در گزارش های مالی و ارائه لیست اموال و املاک، توجه به رویکردهای فرهنگی و اجتماعی و هوشمند سازی خدمات شهری را از جمله شاخص های شهر اسلامی عنوان کرد.

 وی ضمن قدردانی از تلاش های شهردار گرگان اظهارکرد: فاصله گرفتن از شعارزدگی، تعامل خوب با دستگاه های اجرایی و توجه به مناطق کم برخوردار را از ویژگی های شهردار برشمرد.
 
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: تسریع در پرداخت بدهی پیمانکاران، اهتمام جدی در حل مسائل شهری از جمله مدیریت پارک جنگلی النگدره و ناهارخوران، اصلاح ساختار اداری و متوازن سازی قراردادها و نوع استخدام پرسنل از جمله موضوعاتی است که انتظار می رود در دستور کار قرار گیرد.
 
این عضو شورای اسلامی شهر گرگان همچنین توجه به شرق گرگان و جبران عفب افتادگی در این محور و کاهش اختلاف دریافتی و حقوق پرسنل، رسیدگی به تخلفات شرکت های خدماتی و اجرای ممیزی املاک را مورد تاکید قرار داد و خواستار اجرای موضوعاتی از جمله ساماندهی زباله گردها، دستفروشان و سد معبر، اجرای طرح دیده بان و تالار گفتگوی شهری و برنامه ریزی در راستای کنترل و ترافیک معبر شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.