1400-01-21 23:17
774
0
74085
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

جان مردم ابزار سیاسی نیست/ رییس جمهور باید پاسخگوی وضعیت فعلی کشور در زمینه کرونا باشد

رضا آریانپور گفت: متاسفانه عدم توجه به وضعیت کرونایی کشور و عدم اتخاذ تصمیمات جدی برای ایام تعطیلات عید نوروز، باعث وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا شد و با توجه به اظهارات وزیر بهداشت و درمان و علوم پزشکی، سیاست زدگی باعث چنین شرایطی شده است.

به گزارش گلستان ما، رضا آریانپور، نماینده مردم شریف مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن ابراز تأسف از وضعیت کنونی کشور در زمینه شیوع پیک چهارم کرونا، اظهار داشت: با توجه به اظهارات دکتر نمکی وزیر بهداشت و درمان و علوم پزشکی، متاسفانه در سو مدیریت کنترل و‌ مبارزه با کرونا، سیاست زدگی نهفته است؛ این در حالی است که جان مردم اهرم جبران شکست های سیاسی نیست.

وی افزود: در حالی که می‌توانستیم برای تعطیلات عید نوروز تدابیری مناسب برای کنترل و جلوگیری از شیوع پیک چهارم در کشور  داشته باشیم؛ متاسفانه به این موضوع توجه ویژه نشد؛ و استان های کشور یکی پس از دیگری در شرایط بحرانی قرار گرفتند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید تدابیری در نظر گرفته می شد که ویروس کرونای انگلیسی که از خارج از مرزها وارد یکی از استانهای جنوبی شده بود در همین استان کنترل  می شد.

نماینده مردم شریف مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه ادامه داد: نه تنها موارد مورد انتظار عملیاتی نشد؛ بلکه شاهد گرفتار شدن برخی از مسئولان رده بالای کشور نیز به این ویروس هستیم؛ که این خود نشان از سهل انگاری در موضوع کنترل و مبارزه با این ویروس در کشور است.

وی گفت: اگر این موضوع(کرونا) ابزار سیاسی شده باشد و جان مردم اهرمی برای رسیدن به اهداف و مقاصد سیاسی شده باشد؛ شخص رییس جمهور باید پاسخگوی چنین ولنگاری باشد و باید مجلس بصورت جدی ورود کرده و در صورت نیاز پرونده به قوه قضائیه جهت رسیدگی ارجاع داده شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان گفت: مسلما مردم از شرایط بحرانی کشور در زمینه شیوع ویروس کرونا آگاهی کامل ندارند و این قضیه باعث اقدام به مسافرت آنها در ایام تعطیلات عید شد؛ لذا مسئولینی که از شرایط بحرانی کاملا آگاهی داشتند؛ چرا برای جلوگیری از تبدیل این پدیده به بحران اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ نکردند؟ باید مسئولانی که در این قضیه کوتاهی کردند شناسایی و پاسخگوی مردم باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.