1402-11-20 14:26
236
0
88733
امام جمعه گرگان:

حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن نشانه‌ زنده بودن انقلاب است

امام جمعه گرگان گفت: همانطور که مردم پای انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ایستادند با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که هنوز آرمان‌های انقلاب اسلامی زنده است.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ آیت الله سید کاظم نور مفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای ما به ارمغان آورده و ایام دهه فجر فرصت مغتنمی است که به بیان این دستاوردها بپردازیم.

امام جمعه گرگان ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری امام(ره) خمینی به پیروزی رسید و همراهی مردم با امام(ره) مصداق آیه شریفه قرآن بود.

نورمفیدی بیان کرد: همانطور که مردم پای انقلاب اسلامی در سال ۵۷ ایستادند با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که هنوز آرمان‌های انقلاب اسلامی زنده است.

وی گفت: مشکلات کشور را نمی‌توان نادیده گرفت ولی نباید این مشکلات ما را از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور کند ما برای انقلاب اسلامی خون‌های زیادی دادیم و باید از آنها صیانت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ابراز داشت: اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) بر شناسایی عوامل اطلاعاتی و جاسوسی موساد در سه قاره آسیا،اروپا و آفریقا و ۲۸ کشور جهان بیانگر قدرت اطلاعاتی کشور است این اقدام رژیم صهیونیستی را بیچاره کرده است.

نورمفیدی ابراز داشت: شناسایی این نیروها و عوامل صهیونیستی باعث می‌شود که کشورها به سمت ایران تمایل بیشتری داشته باشند یکی از کارهای رژیم صهیونیستی استخدام اراذل و اوباش برای حوادث سال‌های گذشته بود که همه این عوامل توسط وزارت اطلاعات شناسایی شدند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.