1400-03-24 18:09
783
0
74990

دعوت ۴ عالم برجسته اهل تسنن از مردم برای مشارکت در انتخابات

ضرورت و لزوم شرکت همگانی مردم در انتخابات و تاثیرات غیرقابل انکار آن در عرصه داخلی و بین المللی، علمای اهل سنت را بر آن داشته است تا در اظهاراتی جداگانه از همه مردم و بخصوص هموطنان اهل سنتمان برای مشارکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کنند.

اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در نظام جمهوری اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست، نظامی که بنیان گذار آن همواره بر نقش و رای مردم در تمامی عرصه ها تاکید فراوان داشته و جمله معروف "میزان رای ملت است" از امام خمینی(ره) گواهی بر ضرورت آن است.

چیزی تا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ باقی نمانده است و در این روزهای باقی مانده تعدادی از شخصیت های تاثیرگذار اهل سنت در اظهاراتی مختلف مردم را به حضور در انتخابات به عنوان وظیفه دین و شرعی شان دعوت کردند.

مصلحت کشور حضور حداکثری در انتخابات است

ماموستا ملا قادر قادری، مصلحت دین و کشور را در حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست که موجب مایوس شدن دشمن می شود و گفت: مردم با حضورشان در انتخابات مطالبه گری بحق از مسئولین در رفع مشکلات موجود خواهند داشت.

امام جمعه پاوه اضافه کرد: امروز با توجه به توطئه های بی امان دشمن به سردمداری آمریکا علیه امت های اسلامی بخصوص ایران عزیزمان حضور حداکثری ما در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه های آنها می شود و این را می رساند که انقلاب از پشتوانه محکم مردمی برخوردار است، در واقع مردم با این کار برائت خود را از دشمن اعلام می کنند که در ۴۲ سال جنگ نرم با تمام توان رسانه ای خود خللی در بصیرت آنها بروز پیدا نکرده است.

با حضور پرشور در انتخابات جواب دندان شکنی به مخالفان انقلاب می‌دهیم

آخوند عبدالرزاق رهبر هم حضور پرشور مردم در انتخابات را جواب قاطعی به دشمنان عزت و پیشرفت کشورمان دانست و افزود: ملت بزرگ ایران باید اطاعت مطلق خود را نسبت به اولی الامر و مقام معظم رهبری ثابت کنیم و نشان بدهیم که بین مرید و مراد ارتباط کاملی است.

امام‌جمعه اهل سنت آق‌قلا با اشاره به اینکه صهیونیسم، آمریکا و انگلیس و همه دشمنان چشم به ملت ایران دوخته‌اند که ببینند آیا اطاعت ملت ایران از مقام معظم رهبری تا چه میزانی است،‌ خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همه و همه وظیفه داریم با شرکت در انتخابات جواب محکم و دندان شکنی به مخالفان و آنهایی که در داخل و خارج در صدد صدمه زدن به نظام و انقلاب هستند، بدهیم و ثابت کنیم که ما اولی الامر خود را با قلب و جان دوست داریم و طبق دستور ایشان در انتخابات شرکت حداکثری خواهیم داشت.

با حضور گسترده در پای صندوق های رای بیعت محکم و مجدد با رهبر انقلاب خواهیم بست

ماموستا رستمی هم به جایگاه ویژه انتخابات از دیدیگاه قرآن اشاره و اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم همه مردم را به شور و مشورت دعوت می کند و اهمیت آن تا جایی است که تدبیر و مشورت را همراه یکی از اصول دین مبارک اسلام بعد از کلمه شهادتین می آورد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: انشاءالله همه مردم ایران بخصوص مردم فهیم کردستان با حضور حداکثری خود ضمن نشان دادن وفاداری به نظام، بیعت محکم و مجدد با رهبری خواهیم بست و در این آزمون بزرگ سربلند بیرون می آییم.

اهل سنت خراسان شمالی در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشت

همچنین جمعی از علما، ائمه جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت خراسان شمالی در نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از رهنمودها و هدایت‌های دلسوزانه ولی امر مسلمین در دیدار اخیرشان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از مشارکت حداکثری و حماسی جامعه اهل سنت خراسان شمالی در انتخابات ۲۸ خردادماه، جهت خنثی نمودن هرگونه دسیسه و توطئه‌های آمریکای جنایتکار، اسرائیل غاصب و دیگر جیره خوارانش خبر دادند.

در بخشی از این نامه آمده است: ما امضا کنندگان نامه مزبور به اولی الاامر و رهبر عزیزمان؛ اعلان وفاداری نموده و تأکید می‌نمائیم" حضرت آقا، این را بدانید که مردم ایران به ویژه اهل سنت خراسان شمالی بیش از پیش مطیع رهنمودهای حکیمانه جنابعالی در تحقق وحدت و یکپارچگی در بین مذاهب اسلامی بوده اند و هرگز در مسیر اهداف دشمنان نظام از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و دیگر جیره خوارانش حرکت ننموده و نخواهند کرد و بلکه با مشارکت حداکثری در این دوره از انتخابات ضربه سنگینی به ابهت پوشالی دشمنان این میهن وارد خواهند نمود."

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.