1401-08-03 03:49
908
0
81970

دو انتصاب در فرمانداری کلاله/ تکیه فرد غیر متخصص بر مسند تخصصی

فرمانداری کلاله شاهد دو تغییر در سمت معاون عمرانی و سیاسی بود که یکی از سمت ها به فردی متخصص و دیگری به فردی غیر متخصص واگذار شد.

به گزارش گلستان ما؛ ظهر روز گذشته با حضور مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، در معاونت های فرمانداری کلاله شاهد دو تغییر در پست سیاسی و عمرانی بودیم که یکی با رضایت فرماندار و دیگری به فرماندار این شهرستان تحمیل شد.
در این انتصابات،  امان محمد باشقره طی حکمی از طرف زنگانه استاندار گلستان بعنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کلاله منصوب شد.
وی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مهندسی عمران و کارمند رسمی وزارت راه و شهرسازی با ۲۳ سال سابقه خدمت می‌باشد. که حدود ۱۲ سال سابقه مدیریت دارد.

 دو دوره ریاست اداره مسکن و شهرسازی مراوه تپه شهرستان مراوه تپه،ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستانهای آزادشهر و رامیان و ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله از جمله سوابق باشقره می باشد.

اما معاون سیاسی فرماندار کلاله که مراسم معارفه وی با دو بار کنسلی  نیز همراه بود؛ از جمله تغییرات دیگر در فرمانداری بود که علی رغم عدم رضایت فرماندار شهرستان این نیرو از وزارت جهاد کشاورزی با اهرم فشار به وزارت کشور‌ انتقال داده شد که این خود گویای وجود اهرم فشاری در این زمینه است؛ این اتقاقی بود که در دوره قبل نیز شاهد آن بودیم که به واسطه آن فردی از مربیگری در فنی و حرفه ای بر ریاست اداره صمت کلاله تکیه کرد و شاهد عواقب این انتخاب اشتباه بودیم و مسلما این انتخاب نیز یک کت شلواری دیگر را به فرمانداری کلاله اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

مرد پیشنهادها در راه فرمانداری کلاله/ کارشناس فضای سبز و مبلمان بر مسند سیاست تکیه می کند!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.