1400-11-27 17:05
2250
0
78682
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

رسانه ها باید کمبود آب گرگان را فریاد بزنند/ 52 درصد مردم گلستان زیر خط فقر

سنگدوینی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باور ندارند که در گرگان کمبود آب داشته باشیم و نیاز است که رسانه ها در این زمینه فریاد بزنند.

به گزارش گلستان ما؛ رمضان سنگدوینی عصر امروز در دهمین سالروز تشکیل پایگاه خبری و تحلیلی گلستان ما اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود و یک انقلاب از طبقه پایین جامعه است و رویش آن از طبقه پایین جامعه شکل گرفته است و نیازمند آن هستیم که به اقشار پایین دست جامعه توجه شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان ادامه داد: مهمترین موضوع مردم هستند که باید در رسانه ها مورد توجه قرار گیرند، باید رسانه ها به داخل مردم بروند و مشکلات و دغدغه های آنان را بیان کنند.

سنگدوینی بیان کرد: دولت مردمی نیازمند یک سری نیروهای ولایی و انقلابی است و این کشور نیازمند مدیریت های مردمی است.

وی افزود: مردم گاهی دوست دارند که مسئولان خود را ببینند و مردم حقیقت جامعه را درک کردند، مردم حتی در کرونا با خودرو در مراسم 22 بهمن حضور یافتند و نیاز است که به آنها توجه شود.

این مقام مسئول بیان کرد: خدمات خوبی در انقلاب اسلامی به مردم عرضه شده ولی در حال حاضر مردم مشکلاتی دارند که باید به آن توجه شود، نمایندگان مجلس شورای اسلامی باور ندارند که در گرگان کمبود آب داشته باشیم و نیاز است که رسانه ها در این زمینه فریاد بزنند.

سنگدوینی یادآور شد: 52 درصد از مردم استان در زیر خط فقر زندگی می کنند و تنها بخشی از آنها تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند، چند مورد در خصوص مشکلات مردم در بانک ها برای دریافت تسهیلات گزارش از گلستان ما ارائه شده است، وقتی رئیس جمهور دستور می دهد که تسهیلات بدون ضامن ارائه کنند چرا اجرا نمی شود و باید رسانه ها به آن بپردازند.

وی افزود: باید رسانه ها حقایق جامعه را انعکاس دهند و مسئولان باید به این مشکلات و دغدغه ها توجه داشته باشند.

این مقام مسئول به مطالبه گری از مسئولان تاکید کرد و خاطرنشان کرد: رسانه ها باید به عدالت قلم بزنید و باید عدالت جامعه را رقم بزنید و هیچ کسی اگر به عدالت قلم بزنید با شما کاری نخواهد داشت.

سنگدوینی یادآور شد: اژه ای از مردم استان گلستان به نجابت یاد کرده است و کسی که رئیس یک قوه است اینگونه در خصوص مردم استان صحبت می کند و باید حقوق مردم استان را در رسانه ها پیگیری کنیم.

وی گفت: آسیب های اجتماعی زیادی در جامعه داریم که باعت متلاشی شدن خانواده ها می شود و باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.