1401-03-30 12:56
607
0
80520
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

سفر رییس جمهور به گلستان 40 مصوبه داشت/ اصحاب رسانه اجازه ندهند استان ما را مهندسی کنند

مهاجر گفت: برخی افراد در فضای مجازی فیک می‌نویسند و گمنام می‌نویسند و این‌ باعث بی‌اعتمادی به عملکرد مسئولان دولت می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ سید علی مهاجر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: باید بیندیشیم که برای ادای تکلیف چگونه باید کار کنیم و باید روایت ما در حوزه رسانه برای ادای تکلیف و رضای خدا باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: بالا بردن سطح رسانه‌ای یکی از موضوعات است که در معاون سیاسی استانداری پیگیری می‌کنم.

مهاجر بیان کرد: برخی افراد در فضای مجازی فیک می‌نویسند و گمنام می‌نویسند و این‌ باعث بی‌اعتمادی به عملکرد مسئولان دولت می‌شود.

وی افزود: امنیت و احساس امنیت دو معقوله است که باید به آن اهتمام داشته باشیم، احساس امنیت را باید رسانه ها به وجود بیاورند.

این مقام مسئول بیان کرد: در استان موضوع امنیتی تراز بین المللی اتفاق افتاد و همکاری در خصوص چگونگی روایت آن به جمع شدن آن مسائل کمک کرد.

مهاجر ابراز داشت: به وسعت کاری که داریم ۲۰ هیئت اندیشه ورز تشکیل شده و در هیئت اندیشه ورز فضای مجازی و خبرنگاران دعوت می‌کنیم.

وی گفت: باید بیاموزیم که ما با هم قهره نکنیم و یکی از موضوعاتی که استاندار تاکید داشته این است که از انتقاد خبرنگاران نرنجید و باید ارتباط دو طرفه را حفظ کنیم.

این مقام مسئول به شایسته سالاری در انتصابات تاکید کرد و گفت: ۲۰۲ پست در استانداری داریم و فرصت شغلی برای بچه های استان است و بیش از ۹۵ درصد منتصبین ما بومی هستند، گاهی برای اين انتصابات استاندار ایستاده و حکم صادر شده را برگردانده تا نیروی بومی منصوب شود و دوستان ما در فضای مجازی با کامنت‌های فیک استاندار را تخریب کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: ۵۹ درصد از پست های سازمان را جابه جا و یا ابقا کردیم و به دیگر مسئولان گفتیم که کار را با قدرت پیگیری کنند.


مهاجر بیان کرد: در سفر رئیس جمهور ۴۰ حمایت و مصوبه داشتیم و هیچ استانی مثل گلستان نتوانست از سفر رئیس جمهور اینچنین مصوبه بگیرد‌.

وی بیان کرد: در موضوع خلیج گرگان مسائل را وارونه جلوه می دهند ، چرا می شود در مازندران تله کابین زد و در گلستان نمی‌توانیم کاری کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مکانی که برای جمع آوری معتادان متجاهر استان در نظر گرفته شده تبدیل به اردوگاه شده است و برای احیای این مکان استاندار در تلاش است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.