1400-02-28 11:40
1018
0
74640
امام جمعه کلاله:

شرکت در انتخابات راهکار شکست دشمنان است

حجت الاسلام نجف علی قاسمی گفت: یکی از راههای شکست دشمنان نظام، شرکت در انتخابات می باشد.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسمی، امام جمعه شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: مردم با شرکت در انتخابات نقش خود را در تحکیم انقلاب و آینده کشور  ایفا می‌کنند.

وی افزود: نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از کشور در مجامع بین المللی نیازمند پشتوانه مردمی است و این مهم مستلزم حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام قاسمی به توطئه های دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: دشمن با تمام توان هجمه ای را بر علیه کشور ما آغاز کرده است و  برای اینکه راه نفوذ دشمن را ببندیم باید قوی باشیم و با انتخاب درست در انتخابات، این امر محقق می شود.

امام جمعه کلاله ادامه داد: یکی از راه های قوی شدن و شکست دشمنان، شرکت در انتخابات و انتخاب درست است.

حجت الاسلام والمسلمین قاسمی تاکید کرد: دشمن برای کمرنگ کردن نقش مردم در نظام و انقلاب جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرد؛ لذا می طلبد برای خنثی سازی برنامه ها و توطئه های چندین ساله دشمنان، مردم باری دیگر با شرکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای جوان، انقلابی و جهادی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

امام جمعه کلاله تصریح کرد: شرکت در انتخابات یک حق، تکلیف شرعی، عقلی و انقلابی است و این حضور ضامن حفظ اقتدار، مصونیت و مایه عزت و اقتدار و سربلندی و یاس دشمن می شود.

وی تاکید کرد: انتخاب باید طبق معیارها دینی و بیانات امامین انقلاب باشد و داشتن تعهد انقلابی و کارآمدی اجرایی با روحیه انقلابی می‌تواند معیارهای انتخاب ما باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.