1401-11-08 12:12
392
0
83226
فرماندار گنبدکاووس:

تخریب آبندان‌های غیرمجاز در گرگانرود آغاز شد/ تقسیم منابع آبی به عدالت نبود

فرماندار گنبدکاووس گفت: تخریب دو آب بندان غیرمجاز پیش از این انجام شده و چهار آب بندان دیگر نیز امروز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گلستان ما؛ مهدی دهرویه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه کشاورزی، گردشگری و صنایع در شهرستان داریم، در گنبدکاووس ۱۵ درصد تخم مرغ کشور تولید می‌شود و در تأمین امنیت غذایی استان و کشور نقش شهرستان حائز اهمیت است.
فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: نگاه ما در اجرای پروژه‌ها تحول در شهرستان بوده و باید گلوگاه‌های فساد را در شهرستان برچینیم و بتوانیم زمینه اعتماد مردمی را به دولت فراهم کنیم.
دهرویه بابیان اینکه هیچ حیات خلوتی را در فرمانداری نداریم، افزود: تمام تلاش ما این بوده که بتوانیم از ظرفیت نیرو‌های انقلابی استفاده کنیم و بتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که زندگی مردم بهبود پیدا کند.
وی بابیان اینکه سرانه درآمد گلستانی‌ها ۵۰ درصد میانگین کشوری است و باید این عقب ماندگی بنا به گفته استاندار گلستان برطرف شود، ابراز داشت: در حوزه آب شرب ۳۵۰ لیتر برثانیه کمبود آب شرب را در سطح استان داشتیم و از ظرفیت شهرستان استفاده کردیم و توانستیم ۲۷۰ لیتر بر ثانیه کسری آب را در استان جبران کنیم.
این مقام مسئول ابراز داشت: در شهرستان موضوع آب بندان‌های غیرمجاز را پیگیری می‌کنیم، تقسیم منابع آبی به عدالت صورت نمی‌گرفت و تمام تلاش ما این است که منابع آبی به صورت عدلانه توزیع شود، آب بندان‌های غیرمجاز در بستر رودخانه ۲۰ میلیون مترمکعب نسبت به ذخیره‌سازی انجام می‌دادند.
دهرویه تأکید کرد: تخریب دو آب بندان غیرمجاز پیش از این انجام شده و چهار آب بندان دیگر نیز امروز در دستور کار قرار داده شده و ۶۸ آب بندان غیرمجاز در شهرستان داریم که باید برچیده شود.
وی افزود: اینگونه نیست که پس از تخریب این آب بندان‌ها صاحبان آن را ر‌ها کنیم و بسته‌های تشویقی و حمایتی برای این افراد در نظر گرفتیم.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.