1401-08-02 16:32
776
2
81963
واکنش دادستان همدان به کشته سازی جدید معاندین؛

فوت “نگین” بر اثر مسمومیت بوده نه ضربه

دادستان همدان با تکذیب ادعای دروغ رسانه های معاندین، گفت: فوت مرحومه نگین عبدالملکی بر اثر مسمومیت با الکل بوده که خبر آن نیز اوایل هفته گذشته در رسانه ها و خبرگزاری های معتبر منتشر شد.

به گزارش گلستان ما؛ حسن خانجانی موقر در گفت و گویی در واکنش به دروغ پردازی های شبکه های معاندین درباره چگونگی فوت فردی به نام نگین عبدالمالکی بر اثر ضربات باتوم، گفت: خبر فوت این خانم به همراه فرد دیگری به نام “م.ح” که بر اثر مسمومیت بوده، هفته گذشته منتشر شد.

 

وی افزود: با این وجود برای تنویر افکار عمومی مجدد تشریح می شود؛ که پسر جوان معلوم الحالی (ح.ح) بارها دختران جوان را فریب داده و با خود و چندین جوان دیگر به باغی که در اختیار دارد می برد.

 

دادستان همدان تصریح کرد: آن روز هم این اتفاق رخ داده و “ح.ح” روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه، نگین عبدالملکی و “م.ح” را که در باغ مسموم شده بودند به یکی از بیمارستان های همدان انتقال می دهد، این موضوع بلافاصله به دادسرا اطلاع داده می شود و بازپرس و پلیس آگاهی در اسرع وقت تحقیقات لازمه را انجام می دهند.

 

وی با بیان اینکه خود “ح.ح” نیز که بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم شده بود، به بیمارستان دیگری رفته و بستری می شود، تصریح کرد: متاسفانه بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه خانم عبدالملکی و آقای “م.ح” به فاصله حدودا دو ساعت در بیمارستان فوت می کنند.

 

این مقام مسئول قضایی تاکید کرد: برابر با گزارش معاینه جسد پزشکی قانونی؛ هیچ گونه آثاری از ضرب و جرح و یا شکستگی در بدن آن مرحومه مشهود و ملموس نمی باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.