1401-04-04 18:37
1447
0
80580
استاندار گلستان پست سیاسی و امنیتی را به افراد درون سازمانی واگذار کند؛

مرد پیشنهادها در راه فرمانداری کلاله/ کارشناس فضای سبز و مبلمان بر مسند سیاست تکیه می کند!/ فدا کردن فرصت خدمت به مردم برای پست و جایگاه؟+ فیلم

محسن داورزنی که معتقد است در زمان تبلیغات انتخابات شورای شهر در کلیپ های تبلیغاتی خود تنها پیشنهاد ارائه کرده است؛ در پاسخ به خبرنگار با فرار از پاسخ منطقی، خبرنگار را ناآگاه از اصل و بنیان شورا خطاب می کند.

به گزارش گلستان ما؛ نشست روز پنج شنبه شهردار کلاله با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با حضور چهار تن از اعضای شورای شهر به جلسه به حاشیه کشید شد.

در پایان این جلسه چهار عضو شورای شهر کلاله، مرتضویان، آریانپور، ترخوانه و محسن داورزنی(اخیرا استعفای خود را تقدیم کرده است) به جلسه یاد شده ورود کردند و همانطور که از ظاهر قضیه پیدا بود؛ برخی از اعضا تمایلی به آمدن به این جلسه را نداشتند و با اصرار یک یا دو نفر از اعضای دیگر در این جلسه حاضر شدند.

فارغ از اینکه بین شهردار و شورای شهر اصطحکاکی وجود دارد یا نه یا اینکه برخی اعضای شورای شهر و فعالان فضای مجازی پیش از این اختلافاتی داشتند؛ یکی از خبرنگاران رسمی شهرستان در راستای روشن تر شدن اذهان عمومی نسبت به تصمیمات و اقدامات شورای شهر برای پیشرفت، آبادانی شهر و رفاه مردم از اعضای شورای شهر برای حضور به دفتر گلستان ما در شرق گلستان دعوت بعمل آورد؛ که با واکنش تند محسن داورزنی روبرو شد.

وی در پاسخ به دعوت این خبرنگار با بکار بردن تعابیری این خبرنگار را ناآگاه به اساس و بنیان شورا خطاب کرد و در پاسخ به فعال فضای مجازی نیز همن پاسخ را بکار برد.

محسن داورزنی با بیان اینکه در پایان کلیپ های تبلیغاتی خود بر اینکه کلیپ های وی جنبه پیشنهادی داشته و تصمیمات براساس تصیم اعضای شورا مصوبه و اجرایی می شود؛ از اینکه پیشنهادات وی به کجا رسید و آیا در این راستا اقداماتی انجام داده است یا نه؟ شانه خالی کرد و با بیان "وامرهم شورا بینهم"وعده های خود را منوط به تصمیم شورا عنوان کرد.

مسلما اگر وی به شورای شهر کلاله راه نمی یافت؛ گفته های وی به عنوان پیشنهاد برای اعضای شورا یا دیگر مسئولین تلقی می شد؛ اما مردم با این نگرش که وی به این وعده های خود عمل می کند و یا برای رسیدن به آنها تلاش می کند؛ به وی رای اعتماد دادند؛ نه اینکه پس از گذشت زمانی وی عذر بدتر از گناه داشته باشد.

زیبنده نیست؛ شخصی که در ابتدای کلیپ های تبلیغاتی خود با شهدا تجدید میثاق می کند در قبال رای و اعتماد مردم چنین پاسخی بدهد و اگر شهدا هم چنین مانند شما عمل می کردند و پس از تصمیم دفاع از خاک و میهن صحنه را خالی می کردند؛ الان برای پیشنهادهای شما فرصتی نبود!.

حال جای این سوال پیش خواهد آمد؛ شما که با نردبان مردم به جایگاه شورا دست یافتید  چگونه خدمت مستقیم به مردم را رها کرده و  با مدرک کارشناس یا ارشد فضای سبز و مبلمان شهری و مهارت غیر مرتبط به خود جرات می دهید یک جایگاه تخصصی را پر کنید؟ در صورتی که هستند افرادی از درون وزارت کشور که بتوانند در این جایگاه بصورت غیر مستقیم به مردم خدمت کنند.

و در پایان به شما توصیه می کنیم به هر قیمتی مردم را نردبان ترقی خود نکنید و جایگاهی که یک جایگاه امنیتی و سیاسی محسوب می شود را بر عهده نگیرید و توصیه می شود به فرماندار کلاله و استاندار گلستان برای چنین پستی از افراد درون مجموعه استفاده کند تا در قبال هر نوع اتفاقی در این جایگاه، یک شخص درون سازمانی پاسخگو باشد تا اینکه ....

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.