1400-03-22 14:21
748
0
74962
فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول عنوان کرد::

نقش داعش در پایبندی مردم سوریه به حکومت این کشور/ حضور پرشور مردم در انتخابات، تفکر انقلابی حاج قاسم را تحکیم می بخشد

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، گفت: 28 خرداد ماه لیله القدر مردم ایران است که با حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح، سرنوشت خود را برای 4 سال رقم می زنند.

به گزارش گلستان ما، همایش حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ویژه مدیران و اعضای انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

مجید زمانی،فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول در این همایش با اعتقاد به اینکه در سال های پس از انقلاب هرگاه مردم با اتحاد و همبستگی پای کار ایران آمدند، نتایج مطلوبی حاصل شده و پیروز میدان شده ایم، اظهار کرد: بیش از40 سال از نهال نوپای انقلاب اسلامی می گذرد. در این سال ها نیز فراز و نشیب های فراوانی داشت و اوج آن جنگ تحمیلی بود که به یاری خدا و جان فشانی رزمندگان و شهدای میهن به پیروزی رسید.
وقتی مردم و حکومت با هم زاویه پیدا می کنند/ ماجرای دلخراش این سال های سوریه

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پیش رو، اهمیت حضور حداکثری مردم و انتخاب گزینه اصلح، گریزی به ماجرای سوریه زد و گفت: چند سال پیش نارضایتی مردم سوریه از عملکرد دولت این کشور به وجود آمد. آن ها به جای حل مشکلات به شیوه صحیح، همچون حضور در انتخابات و انتخاب گزینه صحیح، به اعتراضات خیابانی پرداختند و دولت نیز در پی سرکوب معترضین برآمد که در این بین گروهی به اسم داعش به پشتیبانی استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه از شرایط بحرانی این کشور بهره برد و در چشم بر هم زدنی از سوریه یک ویرانه ی ناامن ساخت. گروه بی رحمی که شکم مادر سوری را چاک می دهد، جنین را از شکم در آورده و می گذارد جلوی مادرکه به اجبار بخورد و یا دختری را مقابل چشم پدر قیمت گذاری می کند و در حالی که پدر کاری از دستش بر نمی آید دختر با چند جوان غول پیکر به سمت سرنوشتی سیاه روانه می شود، بچه های خردسال را برای قاچاق اعضای بدنشان ربوده و در نهایت می کشد، سر3 هزار دانشجوی سوری را ذبح می کنند و اما کسی نمی تواند در آن لحظه به فریادشان برسد.

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول گفت: آن زمان که مردم سوریه با حکومت زاویه پیدا کردند، افرادی به ظاهر حرف های خوبی زدند و مردم هم دنباله رو آن ها شدند ولی در عمل، چیز دیگری حاصل شد که امروز در این کشور دیده می شود.
فهم سیاسی که به قیمت ویرانی یک کشور حاصل شد.

زمانی اذعان کرد: امروز مردم سوریه اهمیت انتخابات و امنیتی که از آن حرف می زنیم را خوب درک می کنند و این فهم را با حضور 80 درصدی در انتخابات علیرغم شیوع بیماری کرونا و اختصاص انتخاب رییس جمهوری اصلح همچون بشار اسد که این سال ها با تبعیت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کنار مردم، برای پیروزی کشورش مقاومت کرد، به خود و دنیا نشان دادند.
شهادت 17 هزار ایرانی به دست منافقین داعش صفت

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد کتول همچنین با بیان اینکه کاری که امروز داعشی ها با مردم کشورهای منطقه همچون سوریه و عراق انجام می دهند، در سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین با ایران کردند. آن ها نیز رحم و مروتی نداشتند و در آن سال ها 17 هزار نفر ایرانی را به شیوه های بسیار وحشتناک به شهادت رساندند.

زمانی با بیان اینکه درک می کنیم که سوءمدیریت های زیادی این سال ها در کشور وجود داشته و تنها دلیل مشکلات اقتصادی امروز مردم تحریم ها نیست، چون تحریم ها امروز و دیروز نیامده، بلکه از ابتدای انقلاب بوده، گفت: اینکه آب خوردن مردم را هم به مذاکرات گره بزنند و دنیا را فقط همان 5 کشور ببینند و ارتباط خود را با دیگر کشورها تقریباً قطع کنند، اشتباه بوده، اما باید با انتخابی درست این مسیر تغییر کند و شیوه مدیریت کشور اصلاح شود.

28 خرداد لیله القدر ملت ایران
فرمانده ناحیه سپاه علی آباد کتول با تاکید بر اینکه بحث ما اصلاح طلب و اصولگرا نیست، امروز بحث ما بر سر ماندن مردن میدان هایی با تفکر انقلابی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی است، تاکید کرد: انتخابات 28 خرداد 1400، لیله القدر کشورمان است که مردم باید با حضور حداکثری خود و انتخاب کاندیدای اصلح در این انتخابات، سرنوشت چهار سال خود را رقم بزنند.
وی با اشاره به پرداختن برخی کاندیداهای ریاست جمهوری به پدیده های کم اثر اجتماعی همچون موسیقی، زیر سوال بردن برخی احکام دینی همچون عفاف و حجاب و تفریحات ناسالم همچون آب بازی دختران و پسران در پارک ها در مناظرات تلوزیونی ، اذعان کرد: امروز مشکل جامعه ما فاصله طبقاتی بین فقیر و غنی، کارخانجات تعطیل شده و بیکاری، تامین مسکن و موانع ازدواج جوانان است که مردم را آزار می دهد و باید با مدیریتی قوی، کارآمد و انقلابی حل شود.

زمانی در پایان با بیان اینکه حکم جهاد رهبر معظم انقلاب امروز این است که فرمودند هم در انتخابات شرکت کنید و هم از مردم برای حضور حدکثری در انتخابات دعوت کنید، تاکید کرد: مراقب باشیم که برخی می خواهند باز هم جای شهید و جلاد را عوض کنند. امروز اگر در انتخاب کاندیدای اصلح دقت نکنیم، باید در قبال خون شهدا که بدون هیچ چشم داشت و تضمینی جان خود را فدای سربلندی و استقلال کشور کردند، باید پاسخگو باشیم.


انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.