1399-12-14 13:20
1844
0
73531

نماینده گرگان رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران شد

رمضانعلی سنگدوینی که یکی از طراحان تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران است به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

به گزارش گلستان ما، طرح تحقیق و تفحص از شرکت دخانیات ایران در هفته‌های گذشته در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا یکی از طراحان آن بود، حالا با رأی اعضای هیئت تحقیق و تفحص، سنگدوینی به‌عنوان رئیس این هیئت انتخاب شده است.

سنگدوینی با اشاره به تخلفاتی که در شرکت دخانیات ایران اتفاق افتاده است، اظهار کرد: سیاست‌های شرکت دخانیات ضد تولید داخلی و در راستای واردات بوده است، این سیاست‌های نادرست سبب شده است که 20 هزار توتونکار و 5 هزار کارگر در کارخانه‌جات بیکار شوند.

وی گفت: از طرفی کسانی در شرکت دخانیات ایران مسئولیت دارند که دارای سوابق کیفری هستند، مگر قحط‌الرجال است که این افراد با آن سوابق در یک شرکت صاحب مسئولیت شوند؟!

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا بیان داشت: امروز کشت توتون به‌علت سیاست‌های شرکت دخانیات در کشور از جمله استان گلستان به‌شدت محدود شده و این فرصت را برای حضور شرکت‌های خارجی که عمدتاً انگلیسی و آمریکایی هستند باز کرده است.

وی تأکید کرد: دفاع از حقوق کشاورزان، کارگران و تولیدکنندگان وظیفه ماست و مجلس نیز در این زمینه همه ظرفیت‌ها و تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.