1401-07-17 06:22
655
0
81790
نماینده شرق گلستان:

نیروهای مسلح، ستون فقرات کشور هستند/ بدخواهان به هدفشان نمی رسند

نماینده شرق گلستان گفت: نیروهای مسلح؛ ستون فقرات کشور ما هستند که همانند دژی مستحکم از مردم و ایران اسلامی دفاع می کنند.

به گزارش گلستان ما؛ چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی فرصتی شد تا نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان در "فراجای شهرستان" جمع شوند و "صبحگاه مشترک" برگزار کنند.

سرهنگ سید خلیل هاشمی فرمانده انتظامی کلاله با اشاره به شعار امسالِ هفته نیروی انتظامی " پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" گفت: خداوند این توفیق را به مجموعه ما داده است تا خادم مردم خوب جامعه باشیم؛ که انشاءالله این خدمت مورد رضای خداوند قرار گیرد.

دکتر رضا آریانپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروهای مسلح؛ ستون فقرات کشور ما هستند که همانند دژی مستحکم از مردم و ایران اسلامی دفاع می کنند.

دکتر آریانپور در ادامه گفت: "مقاومت" در مقابل زیاده خواهی های استکبار و دشمن؛ خواسته ایثارگران و مردم بوده است و این، ما را در مقابل آنان به پیروزی رساند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به تغییر رفتاری دشمن در مقابله با مردم و کشور اشاره کرد و گفت: ایجاد و تقویت فضای مجازی در جامعه ما، راهبرد جدید بدخواهان ایران، برای نمایش افکار و ایده های خود در کنار تبلیغات گسترده از این "بستر" برای دشمنی هایشان شد.

آریانپور با تاکید،گفت: دشمن با استفاده ی ابزاری از مرگ مهسا امینی بدنبال از بین بردن ایرانِ قدرتمند و یکپارچه بود؛ که با تلاش شما عزیزان و حضور مردم، همانگونه که کشور به آرامش برگشت، بدخواهان این مردم و کشور، نخواهند توانست به اهدافشان برسند.

در ادامه مراسم، جمعی از خانواده شهیدان، نیروی انتظامی،بازنشستگان،  خیرین  با اهدای لوح و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.