1400-10-03 11:51
1314
2
77714
نماینده ولی فقیه در گلستان:

بزرگترین پیام رزمایش پیامبر (ص) اقتدار ایران در برابر تمامی توطئه‌ها است/ 9 دی جریان مهم و تاریخی در کشور

نماینده ولی فقیه در استان گلستان؛ پیام روشن رزمایش مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «پیامبر اکرم (ص)» را اقتدار ایران در برابر تمامی توطئه‌ها برشمرد.

به گزارش گلستان ما، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های نمازجمعه شهرستان گرگان اظهار کرد: رزمایش مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «پیامبر اکرم (ص)» در حقیقت پیام اقتدار ایران در برابر تمامی توطئه‌ها است.

وی با اشاره به عزت و اقتدار روزافزون انقلاب اسلامی افزود: رزمایش بزرگ سپاه پیامی به دشمنان است که هیچ گاه میهن اسلامی را تهدید نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه وحدت رمز پیشرفت انقلاب اسلامی است، بیان کرد: استان گلستان الگوی وحدت در کشور است.

نورمفیدی با اشاره به سخنان فرمانده رزمایش اقتدارآفرین پیامبر (ص) گفت: در صورتی که دشمن به زیرساخت های هسته ای صلح آمیز کشور در هر سطحی آسیب بزند ایران جواب سختی به مراکز نظامی آمریکا و صهیونیزم در منطقه خواهد داد.

 وی با اشاره به اینکه امروز قدرت ایران متفاوت شده است، افزود: این اقتدار اکنون به مرحله ای رسیده که هیچ کشوری جرأت حمله نظامی به ایران را ندارد.

نورمفیدی ادامه داد: در صورت عملی شدن تهدید حمله به ایران، ایران بلافاصله تمامی زیرساخت های نظامی متحدان آمریکا را که به نوعی در آن سهیم بودند، سرنگون خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اسرائیل بیان کرده مراکز هسته ای ایران را نابود می کنیم، گفت: ایران این قدرت را دارد که تمامی مراکز نظامی متحدان آمریکا را مورد هدف قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی حتی سیم خاردار نداشتیم اما هم اکنون موشک های دور بردی داریم که می توانیم مغز دشمنان را بکوبیم.

نورمفیدی با اشاره به میلاد حضرت مسیح، گفت: ولادت و میلاد این پیامبر معجزه بود و این روز را به پیروان آن حضرت تبریک می گوییم.

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به فرارسیدن ۹ دی، آن را یک جریان بسیار مهم و تاریخی در کشور خواند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.