1400-03-22 13:27
755
0
74960
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

چشم دشمن به انتخابات در ایران اسلامی دوخته شده است/اعلام آمادگی سپاه برای واکسیناسیون کرونا

ملک شاهکوهی گفت: انتخابات 28 خرداد یکی از بااهمیت ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است لذا چشم دشمن به انتخابات در ایران اسلامی دوخته شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دشمنان چشم به این انتخابات دوخته و منتظر آن هستند که مردم از حضور حداکثری در انتخابات غفلت کنند و به سرنگونی این انقلاب و نظام امیدوار شوند.

وی افزود: اجازه نمی دهیم هیچ کشوری استقلال کشور عزیزمان را زیر سوال ببرد و در امورات ما دخالت کند؛استقلال یکی از نعمت های انقلاب اسلامی به شمار می رود و در جهان هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی ایران استقلال ندارد

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در طرح شهید سلیمانی تاکنون بالغ بر ۱۹ هزار و ۴۵۱ نفر از بیماران و خانواده های آسیب دیده از کرونا از خدمات حمایتی این طرح به ارزش ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان استفاده  کرده اند.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در دوره یک ماه اخیر ۸۷۲ تیم حمایتی، ۵۵۵ تیم نظارتی و ۲ هزار۶۳۸ بسیجی به کارگیری شده که نتیجه آن غربالگری ۱۴۰ هزار و ۲۵۶ نفر از سالمندان استان است.

۱۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان در دهه کرامت توزیع می شود

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان در دهه کرامت توزیع می شود، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل و کسب وکار و لزوم حمایت از قشر نیازمند و کم برخوردار، تاکنون ۳۸۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شده است.

آزادی ۱۸۸ زندانی غیرعمد توسط خیرین

وی  در ادامه گفت: از دیگر اقدامات طرح شهید سلیمانی در استان، آزادی ۱۸۸ زندانی غیرعمد با کمک خیرین با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان بوده است.

ملک شاهکوهی با بیان اینکه سپاه و بسیج تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کنار مردم خواهند بود، گفت:  پس از اتمام مرحله چهارم طرح شهید سلیمانی، بسیج در مرحله پنجم این طرح ضمن پشتیبانی از تیم های واکسیناسیون، آمادگی کمک به کادر بهداشت ودرمان در خصوص اجرای واکسیناسیون را خواهد داشت.

وی گفت: تاکنون ۵ هزار و۶۰۰ عرصه اقتصاد مقاومتی و ۶۵۰ صندوق قرض الحسنه با همکاری بسیج سازندگی استان راه اندازی شده که نتیجه آن اشتغال بیش از ۷ هزار ۳۰۰ نفر بوده است.

ملک شاهکوهی یادآورشد: تا کنون۳ هزار و یازده پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از قبیل ساخت و بازسازی خانه محروم، کانال بتنی، آبرسانی، راه سازی و ... با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به اتمام رسیده و تحویل مردم استان شده است.

وی همچنین گفت: بسیج سازندگی استان گلستان در کنار پروژه های عمرانی و اشتغالزائی، توزیع یک هزار و۶۰۰ سری جهیزیه را با مشارکت مردم و خیرین به زوجین جوان کم برخوردار اهدا نموده است.

اعلام برنامه های سپاه و بسیج در محور محرومیت زدائی و اشتغال

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اعلام برنامه های سپاه و بسیج در محور محرومیت زدائی و اشتغال ،عنوان کرد:  انعقاد قرارداد تعمیر و بهسازی ۱۵۰ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد، ساخت،بهسازی و نوسازی ۲۴ مدرسه در استان با مشارکت خیرین، افتتاحیه پروژه آبرسانی خط انتقال و شبکه داخلی روستای زلزله زده ویرو با مشارکت شرکت آب و فاضلاب و خیرین، کلنگ زنی ۱۵۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با رویکرد زیرساخت های کشاورزی، جاده بین مزارع و کانال بتنی ، زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و از جمله این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه آینده انقلاب و این حرکت عظیم ما در این برهه از تاریخ، به انتخابات ۲۸ خرداد گره خورده است، تاکید کرد: این انتخابات یکی از بااهمیت ترین انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی است و تمام توان و تلاش ما باید معطوف به حضور حداکثری و تحقق یک دولت انقلابی و تحول خواه در سطح کشور باشد و اگر حضور حداکثری رخ دهد توطئه ها و دشمنی ها بی اثر و دشمن مأیوس خواهد شد

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.