1402-11-25 08:36
443
0
88802
استاد حوزه علمیه گرگان:

کار نماینده مجلس آسفالت کردن خیابان‌ها نیست

استاد حوزه علمیه گرگان گفت: کار نماینده مجلس آسفالت کردن خیابان‌ها نیست و باید به وضع قانون و نظارت بر آن اهتمام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ حجت‌الاسلام سیدحبیب حسینی صبح امروز در مراسم هفتگی هیئت شهدای رسانه گلستان اظهار کرد: یکی از سنت‌های علمای نجف پیاده‌روی کربلا در ایام اربعین است و این مراسم در چند سال اخیر شکل نگرفته است.

واعظ هیئت شهدای رسانه گلستان ادامه داد: امام حسین (ع) همه دارایی و وجود خود را به کربلا آورد و در راه خدا ایستاد و این مسئله باعث شد که امام حسین (ع) این‌گونه صاحب فضل و کرامت باشد.

حسینی به انتخابات اشاره کرد و افزود: رفتار و برخورد و جهادی بودن ما باعث می‌شود مردم به انتخابات ترغیب شوند.

وی گفت: کار انقلاب اسلامی شخص و درجه و مسئولیت نمی‌شناسد و وقتی سیل اتفاق افتاد حاج‌قاسم به خوزستان رفت و برخی مشکلات به‌واسطه این حضور برطرف شد و گاهی این‌گونه است حضور ما در بین مردم مشکلات را برطرف می‌کند.

این مقام مسئول افزود: بسیاری از مردم که قصد حضور در انتخابات را ندارند از اثر رأی خود آگاه نیستند و این آگاه‌سازی بر گردن من و شما است و باید مردم بدانند رأی آنها ضامن امنیت کشور است.

حسینی بیان کرد: چه زمانی دشمن جرئت کرد که حاج‌قاسم را به شهادت برسد پس از فتنه و آشوب در خصوص بنزین سال ۹۸ بود، فتنه ۸۸ نیز باعث شد دشمن برای ضربه به کشور امید پیدا کند و لذا تحریم‌های فلج‌کننده را وضع کرد.

وی گفت: مردم باید حرف خود را پای صندوق رأی بیان کنند، نماینده‌ای انتخاب کنند که به اختیارات و وظایف خود آشنا باشد، کار نماینده مجلس آسفالت کردن خیابان نیست و باید قانون تصویب کند و به قانون نظارت داشته باشد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.