1395-03-22 12:36
3666
0
33397
شکرستان؛

یک زبان محلی، راز تصویب برجام اعلام شد !

یک زبان محلی، راز تصویب برجام اعلام شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در یک جلسه رسمی در خصوص مذاکرات برجام و نتیجه گرفتن آن گفت: برادر روحانی با زبان رمز سرخه ای مذاکرات را منتقل می کرد!

البته این امر به مذاق خیلی ها مثل طنزنویس راه اترک کمی نامانوس می آید. یعنی با این همه رسانه آقای فریدون فقط برای سرخه ای صحبت کردن به مذاکرات رفته بود!!!

وی با گلایه از دولت یازدهم گفت:ای کاش از همه اقوام یک نفر را می بردند تا به زبانهای مختلف مذاکرات به رئیس جمهور منتقل می شد تا هم مذاکرات به پیش می رفت و هم همه اقوام حس خارج رفتنشان سیر می شد و هم احساس می کردند که دینشان را به مذاکرات انجام داده اند و هم این که چند اشتغال جدید ایجاد می شد!

طنزنویس راه اترک همچنین گفت: احتمالا برای امسال ، ساعات باقی مانده از درس دین و زندگی و قرآن که احتمالا اضافه هستند،حذف شده و برای اینکه در باقی مذاکرات بتوانیم اطلاعات محرمانه تری را به کشور وارد کنیم و تعداد زیادتری به این زبان محرمانه مسلط شوند، در مدارس تدریس خواهد شد .

طنزویس خوبمان در انتها خواست تا دولت جدا از احترام به زبان سرخه ای ، به بقیه زبانهای کشور هم توجه کرده و از این زبانها هم در مذاکرات استفاده نمایند.

نکته آخر: اگر رئیس جمهور بعدی مثلا از خوزستان بود، یا مثلا از سیستان و بلوچستان بود، احتمالا رئیس جمهور بعدی همین برنامه را برای خود پیاده خواهد کرد و این امر به یک قانون تبدیل خواهد شد؟!

تا طنز بعدی دیگر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.