1400-05-25 19:12
837
0
75767
امام جمعه گالیکش؛

اولین شاخصه انقلاب حسینی هدفمندی و عقلانی بودن است

امام جمعه گالیکش اولین شاخصه‌ی انقلاب حسینی هدفمندی و عقلانی بودن این انقلاب دانست و عنوان کرد: دو انحراف بعد از رحلت پیامبر خدا بین امت به وجود آمد، انحراف اول از مسیر امامت و خلافت و انحراف دوم جا به جایی در ارزش ها و غیر ارزش ها بود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش در مراسم سوگواری شب هفتم محرم اظهار داشت: جلسات عزای حضرت ابا عبدالله (ع) باید باعث شرف و مقام بیشتر برای اهل بیت و برای شما عزاداران و همگان باشد و اجازه ندهیم دشمنان از جلسات و عزاداری ما سوء استفاده کنند.

وی اضافه کرد: امروزه دشمنان وقتی دیدند گرایش مردم به اسلام و تشیع سرعت گرفته است در قالب فضای مجازی شک و شبهات مسمومی ایجاد کردند، ولی باز هم هیچ کاری نمی توانند انجام دهند.

حجت الاسلام دلبری اولین شاخصه‌ی انقلاب حسینی هدفمندی و عقلانی بودن این انقلاب دانست و عنوان کرد: دو انحراف بعد از رحلت پیامبر خدا بین امت به وجود آمد، انحراف اول از مسیر امامت و خلافت و انحراف دوم جا به جایی در ارزش ها و غیر ارزش ها بود.

سید محمد دلبری گفت: سه اصل بنیادین شیعه اصل امامت و ولایت، اصل عاشورا و اصل انتظار است و دشمنان می خواهند اینها را از شیعه بگیرند ولی هرگز نمی توانند هیچ غلطی انجام بدهند.

حجت الاسلام دلبری افزود: دومین شاخصه انقلاب حسینی اخلاق محوری است، حسین بن علی (ع) قیامش در مسیر قیام پیامبر خداست و با دوست و دشمن اخلاقی برخورد می‌کند.

امام جمعه گالیکش خاطر نشان کرد: سومین شاخصه انقلاب حسینی رنگ خدایی داشتن است و هر چه در مسیر خدا کمک و انفاق کنید همه اینها باقی می ماند، ولی هرچه را برای خود نگاه دارید نابود می شود.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.