1399-06-13 17:41
917
0
70197
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کردکوی:

بقاع متبرکه مکانی برای برنامه های فرهنگی و تربیتی باشد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کردکوی گفت: بقاع متبرکه بعنوان ملجأ و پناهگاهی امن پذیرای زائران و محل اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی باشد.

به گزارش گلستان ما؛علی کریمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما؛ اظهار کرد: در اجرای فرمان و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بقاع متبرکه بعنوان قطب فرهنگی و در راستای ترویج و تبلیغ شعائر دین مبین اسلام و آموزه های قرآنی و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در حال فعالیت بوده و منشأ و منبع ارائه خدمات حمایتی مالی و دستگیرانه به نیارمندان و مستمندانزاست.

وی با بیان اینکه تاکنون طرح ها ، برنامه و سیاستهای مورد اجرا در  اماکن مقدس، نیز متناسب و همسو با اهداف مذکور تدوین و اجرا شده است، افزود: به همین منظور می بایست شرایط و بستری فراهم گردد تا بقاع متبرکه بعنوان ملجأ و پناهگاهی امن پذیرای زائران و محل اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تربیتی باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کردکوی تصریح کرد : دامنه و حیطه چتر حمایتی و دستگیرانه، امامزادگان باید توسعه و فزونی یابد لذا تامین مخارج و هزینه های اجرا و تحقق برنامه های مذکور مقتضی و امری بدیهی است.

وی ادامه داد: به همین منظور جلسه ای در محل آستان مقدس امامزادگان عبدالله و فضل الله (ع) روشن آباد با حضور حجه الاسلام و السلمین سلیمانی فر بهره وری اوقاف گلستان و هیئت امناء محترم این آستان مقدس بمنظور بحث و بررسی در خصوص اجرای طرح های اقتصادی پایدار که بتواند هزینه ها و مخارج جاری و اجرای برنامه های فرهنگی و حمایتی بقعه را تامین کند، برگزارشد.

کریمی بیان کرد:در ابن جلسه تصمیمات خوبی در جهت تامین منابع مالی موصوف و همچنین تسهیلاتی در جهت خدمات دهی بیشتر به زائران و نیز مردم منطقه اخذ و مصوب شده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.