1402-01-15 09:15
359
0
84311
در ضیافت رمضان؛

سفره‌های همدلی در گلستان پهن شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از برپایی سفره‌های همدلی به‌مناسبت ضیافت رمضان در استان خبر داد و گفت: در ماه مهمانی خدا برنامه‌های مختلفی در سطح گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفتگو با خبرنگاران به تشریح برنام‌های ماه رمضان در گلستان پرداخت و اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با همت تشکل‌های دینی و انقلابی و مراکز قرآنی اجرای طرح «مهرواره محله همدل» را در دستور کار خود قرار داده که در این طرح از ظرفیت‌های محله‌ای مردم برای حل مسائل آنها استفاده می‌شود.

وی افزود: طرح مهرواره محله همدل در قالب هشت کارگروه اعم از بانوان، تشکل‌های قرآنی، رسانه، تبلیغ نوین، مساجد، کودک و نوجوان، ادیان و مذاهب با تمرکز بر تقویت اراده‌های جمعی مؤمنانه و امیدآفرینی به دنبال حل نظام مسائل محله‌های مختلف استان گلستان می‌رود و از ظرفیت مساجد، مردم و کنشگران با پیوست جهاد تبیین استفاده می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از مردم استان خواست؛ به منظور مشارکت در طرح مهرواره محله همدل و گره‌گشایی از امورات مردم محله توسط خود آنها کلمه لبیک را به شماره ۵۰۰۰۹۶۵۰۰ پیامک کنند تا از ظرفیت آنها در این طرح استفاده شود.

گرزین از اعزام ۷۰۰ مبلغ به مناسبت ماه رمضان در سطح استان خبر داد و یادآور شد: برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در مساجد و اماکن مذهبی، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت سبک زندگی قرآنی، تحکیم بنیان خانواده، فرزندآوری و فرزندپروری، برگزاری مسابقات فرهنگی مرتبط با قرآن، برپایی سفره‌های همدلی، مناجات‌خوانی، تجلیل از روزه اولی‌ها، برگزاری مراسمات لیالی قدر و اجرای طرح نهضت مواسات و برپایی سفره‌های افطاری ساده در مساجد و محلات‌ از جمله برنامه‌های ما در ماه رمضان است.

وی از برگزاری پویش هر هیئت یک جهیزیه به نیت امام حسن مجتبی(ع) در ماه مهمانی خدا خبر داد و افزود: برپایی کاروان قرآنی ضیافت، نشست جبهه فعالان قرآنی در سطح شهرستان‌ها، بسترسازی برای برگزاری کرسی تلاوت در تفرجگاه‌ها، فضاسازی محیطی با موضوع سبک زندگی قرآنی و تجلیل از پیشکسوتان قرآنی از جمله دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مهمانی خدا است‌.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه امسال نیز مراسم افطاری وحدت و مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم اهل سنت و تشیع برگزار می‌شود، گفت: به‌مناسبت ماه رمضان برنامه‌های مختلف دیگری اعم از پویش نذر خون، آموزش حفظ قرآن به کودکان، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد و راه‌اندازی مرکز مشاوره کودک و تربیت فرزند در سطح استان برگزار می‌شود

انتهای پیام/

  • منبع خبر : ایسنا

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.