1399-06-09 09:29
1484
0
70128
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان:

نحوه برگزاری غیر متمرکز نماز ظهر عاشورا در گلستان اعلام شد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان گلستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت هشدار در گلستان امسال نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در استان برگزار نمی‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام محسن کیایی با اشاره به برگزار نشدن نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز در استان اظهارکرد: با توجه به شیوع کرونا و وضع هشداری استان گلستان امسال نماز ظهر عاشورا  به صورت متمرکز در قالب اجتماع عظیم و به صورت متمرکز برگزار نمی‌ شود.

وی افزود:هیئت هایی که همزمان با نماز ظهر عاشورا با رعایت دستور العمل های بهداشتی اقدام به عزاداری می کنند می توانند در همان محل عزاداری هیئت، با رعایت شیوه نامه نماز را اقامه کنند .

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه استان گلستان تصریح کرد: شیعیان و عزاداران حسینی با وجود ویروس کرونا بازهم مجالس عزاداری سیدالشهدا (ع) را خالی نکردند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در حیاط مساجد، مدارس، حسینیه‌ها و تکیه‌ها حاضر شدند و دین خود را به امام شهیدشان ادا کردند.

حجت الاسلام کیایی بیان کرد: از مردم می خواهیم برای حفظ سلامت جامعه توصیه‌ های ستاد کرونا را جدی بگیرند و آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.