1398-08-08 15:34
1636
0
66097

بانوان مینودشتی روز شهادت علی بن الرضا(ع) به سوگ نشستند

بانوان مینودشتی درمسجد عسگریه روز شهادتی آقا علی بن الرضا(ع) به  سوک نشستند این خادمیاران، بسیجیان و عاشقان حسین(ع)  پس از عزاداری دوماهه که هر روز در این محل برگزار می کردند روز آخر صفر به سوک نشستند.

به گزارش گلستان ما، دو ماه عزاداری عاشقان حسین (ع) با عزاداری روز شهادت امام رضا(ع) به ایستگاه آخر رسید.عاشقان حسین همچنان در خلوت سوک دل، طعم جدایی را زمزمه کردند و صد آه وافسوس با خود داشتند، ایا می شود محرم صفر دیگری را تجربه کرد؟؟؟

بانوان مینودشتی درمسجد عسگریه روز شهادتی آقا علی بن الرضا(ع) به  سوک نشستند این خادمیاران، بسیجیان و عاشقان حسین(ع)  پس از عزاداری دوماهه که هر روز در این محل برگزار می کردند روز آخر صفر به سوک نشستند.خیلی از بانوان نذوراتی را برای پذیرایی از مهمانان آقا علی بن الرضا (ع) باخود به همراه می آوردند.خلاصه غوغایی بر پاه بود.

جمعیت بانوان مینودشتی در مسجد عسگریه ستودنی بود روز آخر همه بودند بیش از شصت نفر گرد هم آمده بودند تا در عزاداری پسر فاطمه (س) شرکت کنند دراین مجلس معنوی همه بودند پیر و جوان مادران به همراه فرزندان حاضر شده بودند تا در این روز آخر از سفره اهل بیت فیض ببرند.

دیروز روز حاجات گرفتن از دست اهل بیت بود بانوان در روز آخر ملتمس دعا بودند و بهترین دعای آنان فرج آقا امام زمان (عج ) بود.با خواند قرآن و صلوات خاصه امام رضا (ع) مراسم را آغاز کردند و زیارت عاشورا و نوحه سرایی توسط بانوان به فضای مسجد رنگ بوی معنویی بخشیده بود و آخر مجلس هم مداحی علی  پسرکلو بر نورانیت مجلس افزود.

یکی از بانوان  گفت: ما از فردای عاشورا مراسم روضه خوانی را آغاز کردیم و این مراسم تا امروز ادامه داشت، بانوان زیادی داوطلب شده بودند تا هر کدام از آنان از یک تا چند روز هزینه مراسم را بعهده بگیرند و امروز روز آخر است. ما با اینکار سعی کردیم هر روز مراسم روضه خوانی برگزار کنیم تا همه در یک مکان اجتماع کنند و همچنین مراسم از تشریفات و تجملات دور باشد.

وی که یکی کسانی بود که بیشتر وقتش را برای خدمت رسانی به عزاداران اهل بیت صرف می شد افزود: ما خادمیاران سه شب هست که بیدار مانده ایم تا تدارکات امروز را آماده کنیم ما همچنان در خدمت عزاداران هستم اگر خدا قبول کند. اجرکم عندالله.

رقیه بشارت نیا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.