1394-06-25 15:53
3551
0
20594

اعزام کاراته کاران گلستانی به مسابقات قهرمانی آسیا + عکس

مربی کردکویی تیم اعزامی کاراته کیوکوشین گلستان خبرداد: در پی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاراته کیوکوشین، که به میزبانی شهرستان ورامین برگزار می گردد، 19 نفر از کاراته کاران گلستانی و کردکوئی به این مسابقات اعزام می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا، در پی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاراته کیوکوشین، که به میزبانی شهرستان ورامین برگزار می گردد، 19 نفر از کاراته کاران گلستانی و کردکوئی به این مسابقات اعزام می شوند.

سید عباس لطیف عقیلی مربی کردکویی تیم اعزامی کاراته کیوکوشین گلستان، با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در این دوره از مسابقات که 26 و 27 شهریور ماه به مدت دو روز برگزار می گردد، 3 نفر از شهرستان گرگان و 16 نفر از کردکوی ( 3 نفر اهل روستای سرکلاته و از شاگردان استاد سید ضیاء حسینی) حضور خواهند داشت.

کاراته کاران اعزامی در این دوره به بالاترین حد آمادگی دست یافتند
وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات که در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود، تیم 19 نفره استان گلستان در تمامی رده های سنی نماینده خواهد داشت.

مربی باسابقه شهرستان کردکوی، در پاسخ به میزان آمادگی ورزشکاران اعزامی به این دوره از مسابقات گفت: با توجه به برگزاری اردوهای طولانی مدت و فشرده، به طور میانگین کاراته کاران اعزامی در این دوره به بالاترین حد آمادگی دست یافتند و امیدوار هستیم با تکیه بر سوابق قهرمانی و تجربه بالای ورزشکاران به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم.

IMG_20150915_052127.jpg (375×600)

شهرستان کردکوی همیشه بعنوان قطب کاراته استان شناخته شده است
وی با اشاره به وضعیت کاراته در کردکوی، کسب 8 قهرمانی انفرادی و 4 قهرمانی تیمی در مسابقات مختلف کشوری را از جمله افتخارات کاراته این شهرستان عنوان کرد و توضیح داد: این شهرستان همیشه بعنوان قطب کاراته استان شناخته شده و تا به امروز عناوین متعددی در بخش های انفرادی و تیمی در سطح ملی و بین المللی کسب کرده است.

سرپرست تیم کاراته اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا با بیان اینکه جوانان کردکویی علی رقم نبود امکانات لازم، در رشته کاراته دارای استعداد بالقوه هستند، افزود: شناسایی پتانسیل‌های ورزشی و کمک به علاقه‌مندان به این رشته ورزشی می‌توان آینده درخشانی را برای جوانان این منطقه رقم بزند.

لطیف عقیلی در خاتمه با تأکید بر اینکه برای اعزام ورزشکاران به مسابقات مختلف، هیات های ورزشی باید تقویت شوند، خاطرنشان کرد: حمایت بیشتر از ورزش قهرمانی در شهرستان به شکوفایی استعدادهای آنان کمک می کند و عمده مشکل ورزشکاران نبود بودجه کافی برای اعزام به مسابقات است.

اسامی کاراته کاران اعزامی از استان گلستان:

سید ابوالقاسم لطیف عقیلی- سید علی حسینی- علی مازندرانی- سید احمد رضی- مهدی مهدیانی- کیوان مومنی- میلاد تیمور- سیدمحسن حسینی- ارشیا حسینی- سید سینا عقیلی فر- مهران رضوانیان- محمد …- رضا نصیری- علیرضا کیاء- مبین لیاقی- ادریس میرزایی- سیدمحمدحسین حسینی- توفیق کیانی- آریانا محمدی.

IMG_20150915_052112

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.