1393-06-09 19:05
2111
6
2050
صادقی :

اولین مدرسه رسمی و تخصصی والیبال در ایران هستیم / ظرف چند سال چندین فرهاد قائمی بوجود می آوریم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیمه ایران صادقی در علی آباد کتول اعلام کرد:  اولین مدرسه رسمی و تخصصی والیبال در ایران هستیم .

به گزارش گلستان ما ؛ صادقی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیمه ایران علی آباد کتول اعلام کرد که این تیم در تاریخ 23 خرداد ماه سال جاری با حضور کیانوش رحمتی بازیکن سابق استقلال ، پاشا مدیر کل ورزش و جوانان و اسماعیلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تاسیس شد و با نیت ترویج امر ورزش و تندرستی در تمام رشته ها ورود پیدا کرد .

صادقی اظهار داشت : در سالهای گذشته در شهرستانی مثل علی آباد فقط در ماه رمضان تحرک در ورزش مخصوصا والیبال دیده می شد و در رشته های انفرادی چون کاراته هر کسی که پول داشت می توانست پیشرفت کند و ما نمی توانستیم تیمی در لیگ برتر داشته باشیم  لذا خواستیم در این زمینه تحولی ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه اولین تیمی که در باشگاه فرهنگی ورزشی بیمه ایران صادقی شروع بکار کرد ، فوتسال بود که بعد از آن نیز والیبال را شروع کردیم و در حال حاضر با حضور مصطفی کارخانه مربی صاحب سبک والیبال کشورمان که افتخارات زیادی در این ورزش دارد توانسته ایم اقدامات زیرساختی در این زمینه انجام دهیم .

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی بیمه ایران صادقی افزود: امروز همه مسئولان استان و رسانه ها باید کمک کنند تا این تیم شکل بگیرد و بتواند با قدرت در مجامع کشوری حاضر شود و زیرساختها نیز جوری مهیا شود که ما برای سالهای بعد چندین فرهاد قائمی داشته باشیم .

صادقی گفت: در روز نخست که استارت کار را زدیم مجموعه آگادمیک و ورزشی شهرک فرهنگیان با لطف مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان در اختیار ما قرار گرفت .

این چهره ورزشی شهرستان علی آباد کتول خاطرنشان کرد: ما تقریبا دو روز است که تبلیغات را شروع کردیم برای جذب بازیکنان والیبال اما نکته جالب اینکه استقبال خانم ها از این ورزش خیلی زیاد است و من این نوید را به بانوان می دهم که حتما در این زمینه سرمایه گذاری لازم را انجام دهم .

صادقی با اشاره به اینکه ما اولین مدرسه رسمی و تخصصی والیبال در ایران هستیم تصریح کرد: جذب بازیکنان از سن 8 سالگی به بالا و در رده های نونهالان و نوجوانان ، جوانان ، امیدها و بزرگسالان صورت خواهد گرفت .

وی بیان داشت : بیمه ایران یک نهاد تمام دولتی است و ما هم در این زمینه تمام استعلام های دولتی را گرفتیم و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم و تا بحال نیز هیچ کسی به ما به لحاظ مالی کمک نگرد و دنبال اسپانسر نیز هستیم و ما با انگیزه فراوان این مدرسه را در شهرستان افتتاح کردیم و امیدواریم همه حمایت کنند.

صادقی در ادامه اشاره داشت: با توجه به اسم باشگاه که بنام بیمه ایران صادقی می باشد و ممکن است حساسیت آفرین باشد و به دلیل علاقه و انگیزه ام برای اعتلای نام شهر و استان گلستان قرار است نام تیم را تغییر دهیم و در این زمینه هر کسی نام خوبی در ذهن دارد به ما اطلاع دهد.

وی به درخواست های متعدد از مصطفی کارخانه برای قبول مربیگری تیم شان اشاره کرد و گفت : ایشان درخواستهای زیادی از زاهدان ، متین ورامین و یکی از تیم های آلمانی داشت اما با شور و اشتیاق علی آباد را قبول کرد و وی هیچگاه دیدگاه مادی نداشته و از معدود مربیان ایرانی است که به دنبال باقیات صالحات می باشد .

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد الازمنی

با سلامبا وجود چنین جوانان مستعدی باید بتوانیم قله های پیشرفت را طی کنیم.امروز علی آباد از این پتانسیل عظیم احساس غرور می کند .امیدوارم این جوان خوش اتیه و خوشنام بتواند فارغ از همه روزمرگی ها در کارش موفق باشد.

0
0
پاسخ
1393-06-09 14:47
فرید

علی آباد هم مگه شهره که تیم والیبال داشته باشه ،زنده باد کتول

0
0
پاسخ
1393-06-09 14:52
کتول

سرمایه هایی که رحمت الله نوروزی داده به صادقی واقعا جای تاسف داره معلوم نیس ....

0
0
پاسخ
1393-06-13 07:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.